انواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحت
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
انواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحت
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمد و پوشاکانواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحت

تعداد بازدید : 8
نویسنده پیام
newssss آفلاین


ارسال‌ها : 18
عضويت : 29 /3 /1403
انواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحت
انواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحتیکی از لباس‌های بسیار خنک و راحت تابستانه، پیراهن ساحلی است که به داشتن ظاهر و استایلی شیک و زیبا در روزهای گرم کمک می‌کند و به‌دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارد، این روزها به لباسی ترند و محبوب تبدیل شده است.

خلاف تصور رایج، پیراهن ساحلی تنها برای کنار دریا رفتن مناسب نیست بلکه کاربرد زیادی دارد و از بیرون رفتن‌های معمولی گرفته تا مجالس و مهمانی‌ها قابل استفاده است و باعث داشتن یک استایل زیبا می‌شود. این لباس تابستانه شیک، مدل‌های مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
لباس ساحلی بلند
این مدل از پیراهن‌های ساحلی، قد بلندی دارند و معمولا تا ساق یا قوزک پا می‌رسند و آستین‌دار یا بدون آستین هستند. این لباس زیبا تنوع زیادی ازنظر طرح و رنگ دارد و در خانه، بیرون و مهمانی قابل استفاده است و همه خانم‌ها می‌توانند مطابق سلیقه‌ای که دارند، مدل مناسب را انتخاب کنند.‌
لباس ساحلی مدل پلیسهپیراهن ساحلی پلیسه مدلی است که با پارچه‌هایی که معمولا چین‌چروک متوالی و منظم دارند، دوخته شده و بسیار سبک و خنک است.‌ این مدل علاوه‌بر زیبایی، راحتی زیادی نیز دارد و نمونه محبوب و پرطرفداری محسوب می‌شود.
لباس ساحلی مدل 2 تیکهاین مدل ساحلی زیبا از 2 تکه تشکیل شده که معمولا بخش زیرین آن بلند بوده و دومی نیز کت یا جلیقه‌ای است که روی اولی می‌پوشند. این مدل برای بیرون رفتن، مهمانی و جشن و دورهمی‌ها کاربرد دارد.

مدل کتی این لباس ترند و محبوب شده که کت با تکه زیری آن یک رنگ بوده یا رنگ‌های متفاوتی دارد و با انتخاب کفش و اکسسوری‌هایی که با رنگ پیراهن مطابق باشند، می‌توان تیپ و ظاهر خاصی در تابستان تجربه کرد.
لباس ساحلی کوتاه
پیراهن ساحلی کوتاه نیز مدلی محبوب به‌خصوص بین دختران جوان است که قد آن کمی بالاتر از زانو یا زیر آن است و از پارچه‌های خنک مانند نخی برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شود. پوشیدن این مدل با کلاه و عینک، اسایلی شیک و تابستانه را ایجاد می‌کند.
پیراهن آستین‌ دار ساحلیلباس ساحلی آستین‌دار نیز مدل کاربردی دیگری است که آستین‌های آن تا ساق دست، قسمت آرنج یا پایین‌تر هستند‌ و می‌توان به‌صورت روزانه یا زیر مانتو از آن‌ها استفاده کرد. همچنین این پیراهن‌ها تنوع بالایی در جنس، طرح و رنگ دارند و می‌توان به‌راحتی مدل مناسب را انتخاب کرد.
پیراهن ساحلی دکمه‌ دارلباس ساحلی دکمه‌‌دار، سبکی بسیار شیک و کاربردی است و استایلی منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کند. این مدل با پارچه‌های نخی که کش‌سانی زیادی ندارند و سبک هستند، دوخته می‌شود. طرح‌های این مدل معمولا راه‌راه، چهارخانه و ساده هستند و انتخاب آن به خلق یک استایل اسپرت و راحت منجر خواهد شد.
لباس ساحلی مجلسیبرای داشتن یک استایل تابستانی جذاب در مجالس خاص می‌توان از پیراهن ساحلی مجلسی استفاده کرد که این مدل لباس از پارچه‌های گران‌تر دوخته شده و طراح‌های شیک و متفاوتی نسبت به سبک‌های ساده و معمولی دارد.
ساحلی مجلسی را می‌توان با کفش‌های تابسته پاشنه‌دار یا تخت و اکسسوری‌های زیبا استایل کرد. درصورتی‌ که عروسی یا مهمانی در ساحل برگزار شود، انتخاب این مدل بهترین گزینه است.
لباس ساحلی مدل شنلیلباس‌های شنلی همیشه محبوب و پراستفاده بوده‌اند و پیراهن‌های ساحلی که با این مدل و سبک دوخته شده‌اند نیز لباسی راحت و زیبا برای روزهای گرم تابستان هستند و با پوشیدن آن‌ها استایلی فوق‌العاده خلق می‌شود.
لباس ساحلی مدل آستین کیمونوانواع لباس‌های آستین کیمونو ازجمله پیراهن‌های ساحلی که به این سبک هستند، به‌دلیل داشتن آستین‌های بلند و گشاد بسیار راحت و خنک بوده و در فصل تابستان می‌توان از آن‌ها برای بیرون‌ و موقعیت‌ و مکان‌های مختلف استفاده و زیبایی استایل خود را چندبرابر کرد.
پیراهن ساحلی بندیاین مدل به‌صورت بندی یا تاپی بوده و به‌دلیل آزادی دست‌ها، خنک و مناسب تابستان است. این سبک را می‌توان در خانه و به‌صورت روزمره پوشید یا برای بیرون پوشیدن می‌توان آن‌ را با کت یا مانتو استایل کرد. به‌دلیل رنگ‌های شاد و زیبایی که این نوع لباس دارد، می‌توان روزهای گرم و آزاردهنده‌ تابستان را راحت‌تر تحمل کرد‌.
لباس ساحلی مدل کمربند‌دار
مدل دیگری از پیراهن ساحلی که بسیار شیک و خاص است و قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد، سبک کمربند‌دار بوده که تنوع طرح و رنگ آن پاسخگوی همه سلایق است. این لباس تابستانه برای افرادی که فرم بدنی آن‌ها گلابی یا سیب است، بسیار کاربردی بوده و باعث تعادل اندام‌شان می‌شود.
پیراهن شلواری ساحلیپیراهن‌‌‌های ساحلی مدل شلواری نیز لباسی تابستانه و خنک هستند که با پوشیدن آن‌ها بسیار راحت خواهید بود و امکان پوشیدن آن‌ها به‌صورت غیررسمی و مجلسی وجود دارد. بالاتنه و شلوار این مدل به‌هم چسبیده است و گزینه مناسبی برای استایل تابستانی جذاب محسوب می‌شود.
خرید پیراهن ساحلی از دیجی‌کالاهرچه تنوع پیراهن‌های ساحلی یک فروشگاه بیشتر باشد، دست خریداران برای انتخاب باز‌تر خواهد بود و هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود، لباس مناسب را انتخاب کند و نیازی به جست‌وجو در فروشگاه‌های مختلف نداشته نباشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تنوع بالایی از پیراهن ساحلی زنانه را در انواع طرح، سایز، رنگ و مدل عرضه می‌کند و این فرصت را در اختیار مشتریان قرار داده که بدون اتلاف وقت و به‌راحتی بتوانند مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

علاوه‌بر تنوع بالای لباس‌های ساحلی فروشگاه دیجی‌کالا، کیفیت آن‌ها نیز بالا است و به‌دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، قیمت‌های مناسب و معقولی دارند. بنابراین، برای داشتن استایلی شیک با این نوع لباس تابستانه، می‌توان به سایت معتبر و شناخته‌شده دیجی‌کالا مراجعه کرد.
جمع‌بندیبسیار اهمیت دارد که لباس تابستانه خنک، راحت و زیبا باشد که پیراهن ساحلی از این ویژگی‌ها برخوردار بوده و یکی از ترندترین لباس‌های این فصل محسوب می‌شود و پوشیدن آن به خلق استایلی شیک و زیبا منجر خواهد شد.

تنوع مدل‌های لباس ساحلی بالا است که ازجمله می‌توان به پیراهن بلند، کوتاه، آستین‌دار، دکمه‌ای، پلیسه، شنلی، کمربند‌دار و مجلسی اشاره کرد. برای خرید جدیدترین مدل این نوع لباس تابستانه کاربردی، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌توان به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرد.


گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:digikala.com

دوشنبه 04 تیر 1403 - 14:40
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ