معرفی سایت های برتر برای پیدا کرد نت آهنگ های معروف
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
معرفی سایت های برتر برای پیدا کرد نت آهنگ های معروف
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیموسیقیمعرفی سایت های برتر برای پیدا کرد نت آهنگ های معروف

تعداد بازدید : 10
نویسنده پیام
newssss آفلاین


ارسال‌ها : 18
عضويت : 29 /3 /1403
معرفی سایت های برتر برای پیدا کرد نت آهنگ های معروف
بهترین سایت ها برای پیدا کردن نت آهنگ های معروف کدامند؟ نت آهنگ های معروف پیانو را از کجا پیدا کنیم؟ سایت های معروف برای نت آهنگ های معروف ساده نت آهنگ های معروف را از کجا پیدا کنیم؟ اگر یک معلم موسیقی با بودجه کم هستید، هزینه کردن به منظور خرید نت (برای تعداد بی ‌شماری از گروه ‌های موسیقی، دانش‌ آموزان ساز و آواز) دشوار است. خوب است بدانید که این روزها به معنای واقعی کلمه صدها وب سایت وجود دارند که نت های موسیقی رایگان ارائه می دهند و درصد زیادی (نه همه) نیز فاقد حق چاپ هستند. بنابراین می توانید نسخه اصلی را به دلخواه خود تغییر دهید. چند سایت را در ادامه ی مقاله معرفی خواهیم کرد.
بهترین سایت های نت آهنگ های معروف
نت آهنگ های معروف در سایت های متعددی جمع آوری شده است. در این قسمت از مقاله به برخی از این سایت ها می پردازیم.

• پروژه کتابخانه موسیقی بین المللی (International Music Score Library Project)

وب‌ سایت IMSLP (کتابخانه موسیقی پتروچی) مجموعه ‌ای از موسیقی ‌های حوزه عمومی و موسیقی‌ های دارای مجوز Creative Commons (از طیف وسیعی از آهنگسازان) را در خود جای داده است. بیش از 110,400 اثر از 14,400 آهنگساز در این کتابخانه وجود دارد. این سایت همچنین شامل برخی از اجراهای ضبط شده MP3 است که برای دانلود در دسترس قرار دارند.

• موتوپیا (Mutopia)

این سایت مجموعه ای از نت آهنگ های معروف ساده و کلاسیک در حوزه عمومی می باشد. مجموعه ویرایش ها و ترتیبات مدرن آنها نیز در حال رشد است. تمام موسیقی ‌های موجود در Mutopia با استفاده از نرم ‌افزار نت ‌نویسی Lilypond تایپ ‌سازی شده ‌اند و فایل‌ های Lilypond به‌ صورت رایگان در کنار نسخه پی ‌دی ‌اف موسیقی در دسترس هستند. بطور کلی حفظ کردن نت های آهنگ قواعد و اصول خاص خود را دارد.

• پروژه نت برگ گوتنبرگ (The Gutenberg Sheet Music Project)

پروژه نت برگ گوتنبرگ سایت اشتراک کتاب الکترونیکی Project Gutenberg و نت آهنگ های معروف از سال 2001 تا 2006 بوده است. اگرچه دیگر فعال نیست، اما هنوز مجموعه ای از نت ها در سایت موجود است.


سایت نت آهنگ های معروف ساده
نت آهنگ های معروف ساده بسیار پرطرفدار است. بنابراین در این بخش از مقاله به معرفی و بررسی برخی از آنها می پردازیم.

• دامنه عمومی موسیقی کر (Choral Music Public Domain)

این سایت در سال 1998 تاسیس شد که بیشتر تمرکزش روی به اشتراک گذاری آهنگ های کر و آواز رایگان و همچنین متون، ترجمه ها و سایر اطلاعات مفید است. در حال حاضر بیش از 3600 اثر کرال و آواز توسط حداقل 2754 آهنگساز در این مجموعه وجود دارد.

• کتابخانه PDF موسیقی گروه (Band Music PDF Library)

Band Music PDF Library دارای نت آهنگ های معروف است. کتابخانه PDF موسیقی گروه به عنوان مجموعه ای از "موسیقی دوران طلایی گروه شهر آمریکا" توصیف می شود. این کتابخانه شامل والس ها، راگ ها، موسیقی تئاتر، آثار انفرادی و موارد دیگر است.

• نت موسیقی فاکس (Sheet Music Fox)

یک سایت تبلیغاتی که دارای موسیقی با دامنه عمومی و همچنین پیوندهایی به سایت های دیگر حاوی موسیقی دارای حق چاپ (موجود برای خرید) است. درباره ی حذف صدا از روی آهنگ در مقاله ای دیگر توضیحاتی داده شده است.

سایر سایت های نت آهنگ های معروف
• 8-یادداشت (8-Notes)

در بین سایت های نت آهنگ های معروف 8Notes.com ترتیب ‌های اصلی آهنگ ‌های عمومی رایگان و قطعات دستگاهی را ارائه می ‌دهد. نت با فرمت GIF (فرمت تصویر با کیفیت پایین تر) ارائه شده است. شما می توانید 20 دلار برای اشتراک به مدت یک سال بپردازید که به شما امکان می دهد به نسخه های PDF دسترسی داشته باشید و تبلیغات را از سایت حذف کنید. اگر فقط می خواهید ریف اصلی یک آهنگ پاپ را بدانید، این سایت دارای یک بخش riffs/licks مفید است.

• Mus Open

MusOpen یک سازمان غیر انتفاعی است که روی افزایش دسترسی به موسیقی با ایجاد منابع و مواد آموزشی رایگان متمرکز شده است. این سایت دارای مجموعه ای از فایل های ضبط شده، نت و کتاب های درسی است.

• شرپا دامنه عمومی (Public Domain Sherpa)

اگرچه سایت ‌های نت آهنگ های معروف، نت‌ های موسیقی رایگان ارائه می ‌دهند، عاقلانه است که بدانید همه آنها کاملا عاری از حق چاپ نیستند. Public Domain Sherpa فهرستی از بسیاری از سایت‌ های نت‌ های موسیقی (از جمله مواردی که در اینجا فهرست نشده ‌اند) ارائه می‌ کند و به شما امکان می ‌دهد بدانید که آیا موسیقی ممکن است مشمول محدودیت‌ های حق چاپ باشد یا خیر.

سایت نت آهنگ های معروف پیانو
نت آهنگ های معروف پیانو برای نوازندگان پیانو، از مبتدی تا پیشرفته بسیار جذاب است. از این رو سعی شده تا تعدادی از سایت های ارائه دهنده ی نت پیانو معرفی شوند. این سایت ها عبارتند از:

• IMSLP
• MUSOPEN
• 8Notes.
• MuseScore
• MutopiaProject
• BandMusicPDF
• Free Scores

IMSLP یک کتابخانه موسیقی عمومی است که بسیاری از نت آهنگ های معروف در آن موجود است. این بدان معناست که هیچ مشکل کپی رایت برای استفاده از این موسیقی وجود ندارد و شما می توانید آزادانه از هر یک از منابع موجود در این وب سایت استفاده کنید. آنها یک پایگاه داده عظیم دارند: 460000 موسیقی، 17000 آهنگساز و 54000 موسیقی ضبط شده. این سایت از جستجوی گوگل استفاده می کند و همه آثار بر اساس حروف الفبا سازماندهی شده اند. بنابراین پیدا کردن دقیقا همان چیزی که به دنبالش هستید بسیار آسان است. از اینکه چه تعداد کتاب اتود مخصوص ساز را می توانید با کمی کندوکاو پیدا کنید شگفت زده خواهید شد. یکی از چیزهایی که ممکن است برای مبتدیان چالش برانگیز باشد این است که قطعات به زبان اصلی نت نویسی شده اند. بنابراین بسیاری از عناوین ممکن است ناآشنا به نظر برسند زیرا آنها به زبان های فرانسوی، آلمانی یا ایتالیایی هستند.

در پایان

در این مقاله سایت های برتر نت آهنگ های معروف مورد بررسی قرار گرفتند. هر کدام از این سایت ها دارای آرشیوی کامل از انواع نت ها هستند که بسیاری از آنها حق کپی رایت دارند. نوازندگان مختلفی به دنبال آن هستند تا نت آهنگ های معروف را پیدا کرده و بتوانند به راحتی آنها را بنوازند. با جستجو در این سایت ها مطمئنا نت های مورد نظر را پیدا خواهند کرد. برخی از این سایت ها رایگان بوده و تعدادی نیز دارای حق اشتراک ماهانه و یا سالانه می باشند. مطمئنا هم خواننده نوظهور و موسیقی دان حرفه ای هر دو به دنبال نت های معروف هستند. امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله عنوان شد مفید واقع شده باشد.





گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:dr-ariaparsa.com

دوشنبه 04 تیر 1403 - 14:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ