راهنمای دانلود استوری اینستاگرام ( بدون نیاز به برنامه )
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راهنمای دانلود استوری اینستاگرام ( بدون نیاز به برنامه )
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیبرنامه های کاربردی موبایل راهنمای دانلود استوری اینستاگرام ( بدون نیاز به برنامه )

تعداد بازدید : 10
نویسنده پیام
newssss آفلاین


ارسال‌ها : 18
عضويت : 29 /3 /1403
راهنمای دانلود استوری اینستاگرام ( بدون نیاز به برنامه )
اگر بخواهید استوری‌های اینستاگرام دیگران را در گوشی خود ذخیره کنید، چه کار می‌کنید؟ بسیاری از افراد، به شما پیشنهاد می‌کنند از نسخه‌های غیررسمی اینستاگرام یا اپلیکیشن‌های دانلود از اینستاگرام استفاده کنید؛ با این حال استفاده از این برنامه‌ها به دلیل امنیت پایین، توصیه نمی‌شود. به جای این کار، می‌توانید از روش‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم برای دانلود استوری‌های اینستاگرام استفاده... اگر بخواهید استوری‌های اینستاگرام دیگران را در گوشی خود ذخیره کنید، چه کار می‌کنید؟ بسیاری از افراد، به شما پیشنهاد می‌کنند از نسخه‌های غیررسمی اینستاگرام یا اپلیکیشن‌های دانلود از اینستاگرام استفاده کنید؛ با این حال استفاده از این برنامه‌ها به دلیل امنیت پایین، توصیه نمی‌شود. به جای این کار، می‌توانید از روش‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم برای دانلود استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید.
روش‌های دانلود استوری دیگران در اینستاگرام
اگر می‌خواهید استوری‌های دیگران را برای خود ذخیره کنید، اما دوست ندارید از برنامه‌های دانلود از اینستاگرام استفاده کنید، سراغ یکی از روش‌های زیر بروید:
۱- دانلود استوری با استفاده از سایت‌‌ها
یکی از روش‌های امن و سریع برای دانلود استوری از اینستاگرام، این است که لینک استوری مورد نظر خود را ذخیره کنید و سپس، با استفاده از سایت‌های زیر آن را دانلود نمایید:
1. سایت www.storydownloader.app
با استفاده از این سایت، به راحتی می‌توانید با گوشی یا کامپیوتر خود استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید. برای این کار، وارد سایت شوید و نام کاربری پیج مورد نظر خود را وارد کنید. با این کار، لیست استوری‌های فرد برای شما به نمایش درمی‌آید. پس از این مرحله، می‌توانید روی استوری مورد نظر خود بزنید و با زدن گزینه Download، آن را ذخیره کنید.
2. سایت www.toolzu.com

در این ابزار، بدون نیاز به ورود به اکانت خود، می‌توانید تصاویر پروفایل، پست‌ها، ویدئوها، استوری‌های اینستاگرام را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. برای دانلود استوری، گزینه Download story را بزنید، سپس ID پیج مورد نظر خود را در بخش مشخص شده وارد کنید و دکمه Download را بزنید. البته این سایت برای دانلود استوری‌ها، نیاز به عضویت دارد و باید با آدرس ایمیل، وارد آن شوید.
3. سایت www.instadownloader.co

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای دانلود استوری‌های اینستاگرام، سایت instadownloader است. در این سایت، با استفاده از لینک استوری‌ها می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. برای ذخیره لینک استوری، روی سه نقطه گوشه آن بزنید، سپس گزینه Copy link یا علامت زنجیر (لینک) را انتخاب کنید. لینک ذخیره شده را در سایت وارد کنید و گزینه Download را بزنید. استفاده از این ابزار، در کامپیوتر و با نسخه وب اینستاگرام ساده‌تر است.
۲- استفاده از ربات تلگرام برای دانلود استوری
راه دیگری که برای دانلود استوری‌های اینستاگرام وجود دارد، استفاده از ربات‌های تلگرامی برای این کار است.
* Regram
این ربات تلگرامی به دو صورت رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار دارد. برای استفاده از امکانات ربات، می‌توانید آیدی پیج یا لینک استوری مورد نظر خود را ارسال کنید تا تصاویر و ویدئوها به صورت فایل دانلودی برایتان ارسال شوند. این ربات از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن، بسیار ساده است.
* Instatoolboxbot
گزینه بعدی برای کسانی که می‌خواهند با کمک تلگرام، استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنند، instatoolboxbot است. در این ابزار، می‌توانید با استفاده از آیدی صفحه یا لینک استوری و پست مورد نظر خود، آن را به راحتی دانلود کنید. این ربات به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و به دلیل سرعت و کیفیت بالا، یکی از گزینه‌های عالی برای دانلود استوری به شمار می‌رود.
* Instasave
با استفاده از این ربات تلگرامی، می‌توانید پست‌ها، استوری‌ها و کپشن‌های اینستاگرام را برای خود ذخیره نمایید. در این ربات هم مانند گزینه‌های قبلی، برای دانلود نیاز به آیدی پیج یا لینک استوری مورد نظر خواهید داشت. فقط به این نکته توجه کنید که این ربات، برای دانلود فایل‌ها محدودیت دارد و نمی‌توانید با استفاده از آن، ویدئوهای بیشتر از ۵۰ مگابایت را دانلود کنید. پروفایل این سه ربات را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.


۳-ذخیره استوری با استفاده از اسکرین‌شات و ضبط صفحه
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ذخیره استوری‌های اینستاگرام، این است که از صفحه عکس یا فیلم بگیرید. برای گرفتن عکس از استوری، می‌توانید از قابلیت اسکرین‌شات استفاده کنید و پس از ذخیره عکس،‌ لبه‌های آن را برش بزنید تا قابل استفاده شود.

در صورتی که استوری مورد نظر شما به صورت ویدئو باشد، می‌توانید از ابزارهای زیر برای فیلم گرفتن از صفحه استفاده کنید:

۱- در صورتی که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، ابزارهای زیر گزینه‌های خوبی برای شما هستند:

* Screen Recorder - AZ Recorder

* ADV Screen Recorder

* Mobizen Screen Recorder

* MNML Screen Recorder

* DU Recorder - Screen Recorder

* SCR Screen Recorder

* Screen Recorder - XRecorder

۲- اگر گوشی شما آیفون است و از سیستم IOS استفاده می‌کنید، برنامه‌های زیر را دانلود کنید:

* Screen Recorder

* DU Recorder

* Record it!

* Web Recorder

* RecordMyScreen

* TechSmith Capture

* Camtasia

* Go Record

* ScreenFlow

* Loom – Screen and Cam Recorder

۳- اگر می‌خواهید با استفاده از لپتاپ و کامپیوتر استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید، برنامه‌های زیر مناسب هستند:

* OBS Studio

* Icecream Screen Recorder

* ShareX

* Bandicam

* Free Cam

* TinyTake

* Camtasia

* FlashBack Express

* Screen capture

* Screencastify

* CamStudio
این برنامه‌ها می‌توانند از صفحه گوشی شما فیلم بگیرند. با ضبط فیلم از استوری و ویرایش آن، می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را به راحتی ذخیره کنید.
سوال‌های متداول
در صورتی که قصد دارید استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید، ممکن است سوال‌های زیر برایتان پیش بیاید:
آیا امکان دانلود استوری پیج‌های شخصی وجود دارد؟
در حالت کلی، خیر! اگر می‌خواهید استوری‌های اینستاگرام را به صورت امن دانلود کنید، باید از لینک یا آیدی پیج شخص برای این کار استفاده کنید. در صورتی که بخواهید استوری‌های پیج‌های Private را دانلود کنید، باید نام کاربری و رمز خود را نیز به ربات‌ها یا برنامه‌ها بدهید تا به آن پیج دسترسی داشته باشند. این کار، باعث کاهش امنیت پیج شما می‌شود و امکان بلاک شدن از سمت اینستاگرام را بالا می‌برد؛ بنابراین تا حد امکان برای دانلود استوری پیج‌های شخصی، از روش اسکرین شات یا اسکرین ریکوردر کمک بگیرید.
آیا صاحب پیج متوجه می‌شود که شما استوری او را دانلود کرده‌اید؟
خیر؛ صاحب پیج متوجه دانلود استوری خود نخواهد شد. با این حال، اگر می‌خواهید صاحب پیج، متوجه نشود که شما استوری او را مشاهده کرده‌اید، بهتر است از روش‌هایی استفاده کنید که با استفاده از آیدی، استوری‌ها را برای شما ارسال می‌کنند؛ زیرا برای استفاده از لینک، در هر صورت باید وارد استوری شخص شوید.
آیا دانلود استوری دیگران و استفاده از آن‌ها خلاف قوانین اینستاگرام است؟
دانلود استوری به خودی خود، جزو موارد نقض قوانین اینستاگرام نیست. با این حال، در دو حالت ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود:

۱- اگر بدون اجازه از استوری‌های خصوصی دیگران در پیج خود استفاده کنید، آن شخص می‌تواند پیج شما را ریپورت کند و اینستاگرام، ممکن است به طور موقت یا برای همیشه پیج شما را از دسترس خارج نماید.

۲- در صورتی که محتوای استوری‌ها، شخصی‌سازی شده باشد، یعنی مالک پیج به صورت اختصاصی آن را تولید کرده باشد، انتشار آن برابر با نقض قوانین کپی‌رایت است. این کار در اینستاگرام جرم به حساب می‌آید و منجر به بسته شدن پیج متخلف خواهد شد.

در غیر این دو حالت، انتشار استوری‌ها ایرادی ندارد و موجب بروز مشکل خاصی نخواهد شد.
خلاصه کلام
گاهی ممکن است محتوای استوری یک شخص آنقدر برای ما جذاب باشد که بخواهیم آن را در گوشی خود ذخیره کنیم. در این حالت، بهتر است سراغ ابزارهایی بروید که به صورت امن، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. سایت‌های دانلود استوری، ربات‌های تلگرامی و ابزارهای تصویربرداری از صفحه، گزینه‌های خوبی برای این کار به شمار می‌آیند. در هر صورت برای امنیت بیشتر، از وارد کردن رمز و نام کاربری خود در هر ابزاری با عنوان دانلود استوری تا حد امکان بپرهیزید تا حریم خصوصی شما به خطر نیفتد.



برچسب ها : استوری,دانلود,اینستاگرام,اپلیکیشن,شبکه اجتماعی,پیج




گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع: دیدوگرام

دوشنبه 04 تیر 1403 - 14:43
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ