loading...
جدیدترین اخبار و مطالب طنز و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
راهنمای دانلود استوری اینستاگرام ( بدون نیاز به برنامه ) 0 16 newssss
معرفی سایت های برتر برای پیدا کرد نت آهنگ های معروف 0 14 newssss
آموزش حرفه شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل 0 12 newssss
انواع مدل‌های پیراهن ساحلی خنک و راحت 0 12 newssss
6 روش موثر برای درمان گوش درد در خانه: دارو و روش گیاهی درمان گوش درد 0 14 newssss
هفت رباعی درخشان از «مهستی»؛ بانویی که کمتر از او شنیده‌ایم 0 17 newssss
سریال‌هایی که بزودی در شبکه نمایش خانگی خواهید دید 0 16 newssss
استایل متفاوت روشنک گرامی بازیگر در اکران مردمی (عکس) 0 17 newssss
آشتی کردن خانم بازیگر با پدر بازیگرش بعد از 40 سال (عکس) 0 17 newssss
افزایش سرعت رشد مو با 6 ویتامین کلیدی 0 15 newssss
کیف پشت صندلی خودرو ( زرشکی ) 0 17 newssss
پیراهن اسپرت لی مردانه دکمه دار مشکی مدل 44922 0 20 newssss
پیراهن اسپرت لی مردانه دکمه دار ذغال سنگی مدل 44921 0 19 newssss
تیشرت Nike یقه گرد مردانه سفید پنبه ساده مدل 44726 0 17 newssss
پیراهن هاوایی طرح نخل مشکی مردانه مدل Lavin 0 19 newssss
ست کابل شارژ و انتقال دیتا 0 18 newssss
هولدر مدل 360 free spin 0 16 newssss
شلوار جیب دار مردانه راسته کرمی اسپرت مدل 44560 0 22 newssss
newssss بازدید : 304 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
newssss بازدید : 295 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خش زنده اخبار ...

newssss بازدید : 346 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور

تصویرنما : تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور
گوناگون - تصویرنما : 

عکاس خوش‌ذوقی به نام میخائیل میشائینیکی، این معدن نمک را کشف کرده و بیش از ۲۰ ساعت در تاریکی های خوفناک این معدن گشته و حدود سه شب را نیز در آنجا خوابیده تا عکس های زیبای زیر را ثبت کند.

در ادامه این مطلب قرار است تصاویری از معدن نمک در روسیه ببینید که به طور باورنکردی زیبا است. اصلا به معدن و نمک و این چیزها هیچ شباهتی ندارد. رنگ و بافت و الگوی دیواره های آن به گونه‌ای هستند که حس توهم در آدم ایجاد می کنند.

این همه رنگ و طرح های زیبا در کنار هم مثل این است که یک نفر با حوصله نشسته و نقاشی کشیده است. اما در واقع، کارنالیت هایی (نوعی ماده شیمیایی) هستند که در کنار هم این مناظر شگفت‌انگیز را ایجاد کرده اند.

عکاس خوش‌ذوقی به نام میخائیل میشائینیکی، این معدن نمک را کشف کرده و بیش از ۲۰ ساعت در تاریکی های خوفناک این معدن گشته و حدود سه شب را نیز در آنجا خوابیده تا عکس های زیبای زیر را ثبت کند.

او در مورد این پروژه عکاسی می گوید: «این معدن کیلومترها عرض و طول دارد و فقط یکی از تونل های آن، حدود ۶.۵ کیلومتر درازا دارد. هوا در این معدن خشک است و وقتی آنجا حضور دارید، دایم احساس تشنگی خواهید داشت. چند بار من مسیر اصلی را گم کردم اما ارزش همه این سختی ها را داشت.»

تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور

منبع: برترین ها

 

مطالب پیشنهادی : گوناگون


newssss بازدید : 377 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نمایش کفن حضرت مسیح (ع) +عکس

تصویرنما : نمایش کفن حضرت مسیح (ع) +عکس
گوناگون - تصویرنما : 

کفن تورین که به اعتقاد بسیاری از کاتولیک ها پارچه کفن عیسی مسیح بوده است، از روز شنبه به مدت دو ماه در کلیسای جامع سن ژان باتیست شهر تورین به نمایش گذاشته می شود.

بیش از یک میلیون نفر تا کنون برای دیدن این پارچه ثبت نام کرده اند.

این پارچه کتان در اندازه ۴ متر و ۳۶ سانتیمتر در یک متر و ۱۰ سانتیمتر است که بر روی آن تصویر بدن و بویژه صورت مرد دیده می شود. بسیاری معتقدند که این تصویر به حضرت مسیح تعلق دارد.

نمایش کفن حضرت مسیح (ع) +عکس

چزاره نوزیلیا، اسقف اعظم تورین گفت: «از نقطه نظر علمی و پژوهشی، هنوز اجماع نظری حاصل نشده است. کلیسا هیچ مخالفتی با ادامه پژوهش ها ندارد. آنچه بیش از همه برای زائران و برای کلیسا مهم است، این است که مردم هنگام مواجهه با کفن، در قلب خود دائما خاطره حضرت مسیح و آنچه او انجام داد را احساس کنند.»

نمایش این کفن رویداد بزرگی محسوب می شود. نمایش پیشین در سال ۲۰۱۰ میلادی در تورین، بیش از دو میلیون نفر را جذب خود کرد.

یکی از بازدیدکنندگان گفت: «از همان اولین باری که آن را دیدم، فهمیدم که واقعا کفن مسیح است و هنوز بر این باورم، چون هر بار اثری نیرومند بر من می گذارد.»

پاپ بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۰ در باره کفن تورین گفت که این کفن داستان مرگ مسیح را همانطور که در انجیل روایت شده، توصیف می کند.
پاپ فرانچسکو نیز روزهای بیستم و بیست و یکم ژوئن به شهر تورین خواهد رفت.

منبع: افکار نیوز

مطالب پیشنهادی : گوناگون


newssss بازدید : 340 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

صدور «دیپلم فوری» در برخی مدارس غیرانتفاعی شبانه

تصویرنما : صدور «دیپلم فوری» در برخی مدارس غیرانتفاعی شبانه
اجتماعی - تصویرنما : 

مدارس غیرانتفاعی در حالی با وام ۱۰ میلیونی آموزش و پرورش قوام ورونق بیشتری خواهند گرفت که غیردولتی های شبانه به مرکز صدور دیپلم تبدیل شده اند.

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سهم اصلی آموزش را مدارس دولتی بر عهده داشتند. تحصیل در این گونه مدارس رایگان بود اما از اواخر دهه ۲۰ شمسی به تدریج تعدادی مدارس غیر دولتی توسط اشخاص و موسسات فرهنگی با اهداف متفاوت ایجاد شد. این مدارس متکی به بودجه دولتی نبودند و با شهریه ای که از دانش آموزان می گرفتند اداره می شدند. در سالهای پیش از انقلاب دو نوع مدرسه در کنار مدارس دولتی ایجاد شدند: مدارسی با رویکردی علمی و مدارسی با رویکرد علمی – دینی .

برخی مدارس به آموزش برتر دروس مدرسه و تربیت دانش آموزانی که از نظر علمی برجسته بودند اعتقاد داشتند می پرداختند که البته چنین دانش آموزانی معمولا دارای شایستگی اخلاقی هم بودند. اما مدارس اسلامی علاوه بر مسائل درسی به تقویت مبانی دینی دانش آموزان هم تاکید داشتند.

در این میان خانواده هایی فرزندان خود را به مدارس ملی و اسلامی می فرستادند که از توانایی مالی برخوردار بودند. تعداد مدارس ملی تا ابتدای انقلاب بسیار اندک و بیشتر در تهران متمرکز بود. پس از پیروزی انقلاب بحث یکسان سازی مدارس مطرح شد و جهت جلوگیری از نظام طبقاتی در آموزش و پرورش، تمامی مدارس ملی بر اساس تصمیم شورای انقلاب فرهنگی، منحل و مسئولیت برنامه ریزی آموزشی کشور و نظارت بر اجرای این گونه برنامه ها مستقلا به دولت واگذار شد. اما در قوانین بعدی مجوز برای ایجاد مدارس غیردولتی صادر شد و آرام آرام مدارس غیر انتفاعی رشد کردند.

تحصیل ۱.۲ میلیون دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی کشور
به گزارش خبرنگار مهر بر اساس اعلام زینی وند مدیر کل حوزه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می کنند که این میزان حدود ۸ درصد دانش آموزان کشور است. مدارسی که گفته می شوند غیر از لباس های فرم زیبا، اردوهای شیک، کلاس های تمیز و مرتب، سرومیوه و امکانات رفاهی و البته دبیران مجرب تر کیفیت بهتری را در ارائه خدمات آموزشی ارائه می دهند. اما نکته قابل تامل و البته تلخ این است که شهریه این مدارس به نحوی است که حتی صدای اعضای شورای شهر تهران را هم بلند کرده به نحوی که ابوالفضل قناعتی از شهریه های ۲۰ میلیونی در مدارس غیرانتفاعی تهران سخن گفت.

تهران ۱۵۳۰ مدرسه غیرانتفاعی دارد
مسعود ثقفی، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران می گوید: در مجموع ۱۵۳۵ مدرسه غیردولتی و ۸۶۱ آموزشگاه علمی آزاد زبان در شهر تهران داریم که بیشترین تعداد مدارس غیردولتی تهران در منطقه ۲ آموزش و پرورش با ۲۴۶ مدرسه است.
وام ۱۰ میلیون تومانی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی
حالا خبر رسیده که وزارت آموزش و پرورش در یک اقدام قابل تامل می خواهد شهروندان را به استفاده از مدارس غیرانتفاعی تشویق کند به نحوی که برای ثبت نام وام ۱۰ میلیونی در نظر گرفته که با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۱۳ماهه و بدون علی‌الحساب پرداخت است!

حالا جدای از اینکه در مورد کیفیت تحصیل در مدارس غیردولتی و همچنین چالشهای آن صحبت کنیم بر روی مدارس غیرانتفاعی از نوع شبانه تحقیق و پرس و جو کردیم که نتایج به دست آمده کمی قابل تامل است.

مدیر یکی از این مدارس در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: مشکل آموزش و پرورش مشکل بوفه یا نظام ۶-۳-۳ نیست بلکه واقعا مشکلی ساختاری دارد. از محتوای کتابهای درسی تا کم ارزش شدن نقش معلم در کلاسهای درس که همگی به نوع مدیریت کلان مرتبط است.

مدارس غیرانتفاعی شبانه مرکز صدور دیپلم فوری!
وی گفت: بعنوان مثال در آیین نامه ها به نوعی آمده است که دانش آموز در مدارس شبانه حتی سر جلسه امتحان هم نبود نمره قبولی را به وی بدهید! خب وقتی مدیر مدرسه می بیند دانش آموز ۳ تا ۶ میلیون هزینه کرده قطعا نمره قبولی را می دهد. این یعنی اینکه دانش آموز مطمئن است که قطعا قبول می شود. به نوعی می توان گفت که همین مدارس غیرانتفاعی شبانه به مرکزی برای صدور دیپلم فوری تبدیل شده اند.

دانش اموز از مدارس شبانه تحصیلکرده خارج نمی شود!
به گزارش خبرنگار مهر، گفته های این مدیر مدرسه را با چند مدرسه دیگر تطبیق دادیم که همگی همین موضوع را تاکید داشتند اما ترجیح دادند گفتگو یا صحبتی در این خصوص نداشته باشند. به گفته یکی از دبیران هیچ ابزاری برای معلم باقی نمانده تا دانش آموز را تحصیل کرده تحویل دهد چرا که هر حرکتی انجام دهید آموزش و پرورش حمایت نمی کند. در یکی دیگر از مدارس شبانه هم اوضاع همین بود و دانش آموزان می گفتند: بیخیال هستیم چون قطعا قبول می شویم!

حالا باید دید که وزارت آموزش و پرورش می خواهد چگونه سیستم نظارتی خود را به نحوی تنظیم کند تا دانش آموز تحصیلکرده از کلاس های شبانه خارج شود.

مطالب پیشنهادی : اجتماعی


newssss بازدید : 348 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر اقتصاد: آغاز حذف یارانه پردرآمدها

تصویرنما : وزیر اقتصاد: آغاز حذف یارانه پردرآمدها
اقتصادی - تصویرنما : 

وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی تورم عنوان کرد: نرخ سود سپرده و تسهیلات بالاست، که اینها تبعات و عوارض منفی زیادی برای فعالان اقتصادی داشته است

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت:‌ تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.

به گزارش ایسنا، علی طیب نیا در اولین جلسه شورای گفت‌وگو در سال ۹۴ که در اتاق بازرگانی برگزار می‌شد، درباره اخباری که مبنی بر حذف پنج دهک پردرآمد از لیست یارانه بگیران منتشر شده است، اظهار کرد: مسئولیت شناسایی و حذف افراد پردرآمد بر عهده وزارت رفاه است و این فرآیند آغاز شده، اما تعداد حذف شدگان تا به حال قابل ملاحظه نیست.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع سود بانکی پرداخت و با اشاره به اینکه در گذشته نرخ تورم نسبت به نرخ سود بالاتر بوده است،گفت:‌ بنابراین در گذشته با پدیده سرکوب مالی مواجه بوده‌ایم، اما در یک سال گذشته با کاهش نرخ تورم شرایط فوق العاده‌ای در بازار پولی شروع شده است و فاصله معناداری بین نرخ سود تسهیلات بانکی و نرخ تورم به وجود آمده است.

وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی تورم عنوان کرد: نرخ سود سپرده و تسهیلات بالاست، که اینها تبعات و عوارض منفی زیادی برای فعالان اقتصادی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ بالای سود تسهیلات باعث شده است که بازپرداخت تسهیلات دشوار شود که این امر با رونق اقتصادی سازگار نیست. مشکل دوم نرخ بالای سود تسهیلات و سپرده‌های بانکی این است که سهم فعالیت‌های پر ریسک را در سبد مطالبات بانک ها کم می‌کند درحالی که تنها فعالیت‌های پر ریسک قادر به دریافت تسهیلات هستند که این امر آسیب پذیری را در نظام مالی افزایش می‌دهد. همچنین نرخ بالای سود سپرده باعث عدم تقارن بین نرخ بازدهی در بازارهای سرمایه می‌شود که باعث می‌شود پول از بازار سرمایه به بازار پول واریز شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات بازار سرمایه ناشی از نرخ بالای سود تسهیلات است گفت: دولت تصمیم دارد که نرخ سود و تسهیلات را ساماندهی کند و این ساماندهی باید با مجموعه‌ای از ملاحظات صورت گیرد.

وی درباره شروط ساماندهی نرخ سود تسهیلات نیز گفت: لازم است موسسات مالی که از ظرفیت بانک مرکزی و شورای پول سرپیچی می‌کنند مشخص شود که این امر نیازمند همکاری بین دولت ،‌مجلس و قوه قضاییه است.

وی افزود: اگر برخی از بانک‌ها و موسسات مالی از نرخ تعیین شده برای تسهیلات تخلف کنند درحالی که برخی بانکها و موسسات آن را رعایت می کنند، منابع مالی از این بانک‌ها و موسسات به بانک‌ها و موسسات غیرمجاز واریز می‌شود.

وی همچنین با هشدار به مردم در مورد موسساتی که نرخ سود بالا برای سپرده ارائه می دهند اظهار کرد:‌موسسه ای که نرخ سود بالا می‌دهد معمولا نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد و در گذشته نیز تجربه تلخی در این زمینه داشته‌ایم.برخی از بانک ها و موسسات مالی متخلف در گذشته نتوانستند اصل منابع مالی خود را پس دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لازم است در فرایند ساماندهی نرخ سود و تسهیلات شرایط اقتصادی و قانونی رعایت شود گفت: براین اساس نرخ سود را نمی توان به صورت دستوری تعیین کرد و باید با سیاست‌های اقتصادی این ساماندهی در بازار پول صورت گیرد که این امر در حال حاضر در دستور کار شورای پول و اعتبار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز در مورد نرخ سود و تسهیلات تصمیم‌گیری نشده است گفت: شورای پول و اعتبار تصمیم دارد نرخ سود سپرده و تسهیلات را کاهش دهد، ولی هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است، ولی با توجه به اینکه نرخ تورم از ۴۰ به ۱۵ رسیده است مسلما باید نرخ سود نیز کاهش پیدا کند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مجموعه نظام بانکی خصوصی و دولتی نیز از این تصمیم استقبال کرده‌ و وارد این موضوع شده‌اند.

وی همچنین درباره بالا بودن نرخ سود تسهیلات اظهار کرد:‌ در حال حاضر تقاضا برای دریافت وام بالا رفته است در حالی که منابع ارائه دهنده وام کم هستند. منابع وام دهی جوابگوی تقاضا نیست بنابراین لازم است منابع وام دهی نیز افزایش پیدا کند.

وزیر اقتصاد همچنین اظهار کرد: افزایش منابع قابل وام دهی با افزایش سرمایه بانک ها ، پرداخت مطالبات بانک ها و بدهی دولت و در نهایت فروش اموال مازاد بانک ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث ساماندهی سود و نرخ تسهیلات بانکی امری نیست که تنها در هفته اخیر مطرح شده باشد تصریح کرد: این موضوع از مدت‌ها قبل در وزارت اقتصاد،‌شورای پول و اعتبار و با مشورت نمایندگان مجلس در دستور کار بوده است و امیدوارم با اتخاذ تصمیم نهایی به توفیق برسیم.

طبیب نیا با اشاره به اینکه نرخ سود نهایی با پیشنهاد نظام بانکی تعیین خواهد شد گفت: برای اینکه منابع مالی از سیستم بانکی خارج نشود نیز ملاحظاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نرخ تورم به ۱۵ درصد رسیده است و با توجه به بازدهی دارایی در بازار سرمایه نرخ سود سپرده به گونه ای تعیین می شود که جاذبه برای داشتن سپرده بانکی از بین نرود.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه این وزارتخانه به دنبال سرکوب مالی نیست، گفت:‌در تمام مدت وزارت اقتصاد به دنبال مقابله با سرکوب مالی و جذب سرمایه در موسسات مجاز بوده است.

طیب نیا همچنین با اشاره به اینکه این جلسه اولین جلسه شورای گفت‌وگو در سالی است که با نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نامیده شده است گفت: در این جلسه برنامه کاری سال ۱۳۹۴ بررسی و تنظیم شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در پرتو اجرای این برنامه و گفت‌وگوی سازنده بخش خصوصی، دولت ، مجلس ، قوه قضاییه‌، مشکلات و موانع فعالیت بخش خصوصی شناسایی شود گفت: امیدوارم قدم های مثبتی برای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه دولتی بودن اقتصاد ایران از جمله مهم ترین مشکلات اقتصادی بوده است اظهار کرد: دولتی بودن اقتصاد ایران از بزرگترین مشکلات و عامل اصلی بروز مشکل بهره‌وری است.

وی افزود: برای افزایش بهره‌وری باید زمینه مشارکت بخش خصوصی فراهم شود که این امر مستلزم اصلاحات در زمینه کسب و کار است.

وی همچنین با اشاره به حضور نماینده استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تلاش های زیادی در این استان شده است و همچنین در این جلسه در مورد نحوه فعالیت و برگزاری نمایشگاه ایتالیا و غرفه ایران در این نمایشگاه مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: مراحل پیشرفت کار غرفه ایران در نمایشگاه ایتالیا و اقدام برای برگزاری و حضور موثر در این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر اقتصاد: آغاز حذف یارانه پردرآمدها
وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی تورم عنوان کرد: نرخ سود سپرده و تسهیلات بالاست، که اینها تبعات و عوارض منفی زیادی برای فعالان اقتصادی داشته است.
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت:‌ تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.

به گزارش ایسنا، علی طیب نیا در اولین جلسه شورای گفت‌وگو در سال ۹۴ که در اتاق بازرگانی برگزار می‌شد، درباره اخباری که مبنی بر حذف پنج دهک پردرآمد از لیست یارانه بگیران منتشر شده است، اظهار کرد: مسئولیت شناسایی و حذف افراد پردرآمد بر عهده وزارت رفاه است و این فرآیند آغاز شده، اما تعداد حذف شدگان تا به حال قابل ملاحظه نیست.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع سود بانکی پرداخت و با اشاره به اینکه در گذشته نرخ تورم نسبت به نرخ سود بالاتر بوده است،گفت:‌ بنابراین در گذشته با پدیده سرکوب مالی مواجه بوده‌ایم، اما در یک سال گذشته با کاهش نرخ تورم شرایط فوق العاده‌ای در بازار پولی شروع شده است و فاصله معناداری بین نرخ سود تسهیلات بانکی و نرخ تورم به وجود آمده است.

وی با اشاره به نرخ ۱۵ درصدی تورم عنوان کرد: نرخ سود سپرده و تسهیلات بالاست، که اینها تبعات و عوارض منفی زیادی برای فعالان اقتصادی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ بالای سود تسهیلات باعث شده است که بازپرداخت تسهیلات دشوار شود که این امر با رونق اقتصادی سازگار نیست. مشکل دوم نرخ بالای سود تسهیلات و سپرده‌های بانکی این است که سهم فعالیت‌های پر ریسک را در سبد مطالبات بانک ها کم می‌کند درحالی که تنها فعالیت‌های پر ریسک قادر به دریافت تسهیلات هستند که این امر آسیب پذیری را در نظام مالی افزایش می‌دهد. همچنین نرخ بالای سود سپرده باعث عدم تقارن بین نرخ بازدهی در بازارهای سرمایه می‌شود که باعث می‌شود پول از بازار سرمایه به بازار پول واریز شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات بازار سرمایه ناشی از نرخ بالای سود تسهیلات است گفت: دولت تصمیم دارد که نرخ سود و تسهیلات را ساماندهی کند و این ساماندهی باید با مجموعه‌ای از ملاحظات صورت گیرد.

وی درباره شروط ساماندهی نرخ سود تسهیلات نیز گفت: لازم است موسسات مالی که از ظرفیت بانک مرکزی و شورای پول سرپیچی می‌کنند مشخص شود که این امر نیازمند همکاری بین دولت ،‌مجلس و قوه قضاییه است.

وی افزود: اگر برخی از بانک‌ها و موسسات مالی از نرخ تعیین شده برای تسهیلات تخلف کنند درحالی که برخی بانکها و موسسات آن را رعایت می کنند، منابع مالی از این بانک‌ها و موسسات به بانک‌ها و موسسات غیرمجاز واریز می‌شود.

وی همچنین با هشدار به مردم در مورد موسساتی که نرخ سود بالا برای سپرده ارائه می دهند اظهار کرد:‌موسسه ای که نرخ سود بالا می‌دهد معمولا نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد و در گذشته نیز تجربه تلخی در این زمینه داشته‌ایم.برخی از بانک ها و موسسات مالی متخلف در گذشته نتوانستند اصل منابع مالی خود را پس دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لازم است در فرایند ساماندهی نرخ سود و تسهیلات شرایط اقتصادی و قانونی رعایت شود گفت: براین اساس نرخ سود را نمی توان به صورت دستوری تعیین کرد و باید با سیاست‌های اقتصادی این ساماندهی در بازار پول صورت گیرد که این امر در حال حاضر در دستور کار شورای پول و اعتبار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز در مورد نرخ سود و تسهیلات تصمیم‌گیری نشده است گفت: شورای پول و اعتبار تصمیم دارد نرخ سود سپرده و تسهیلات را کاهش دهد، ولی هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است، ولی با توجه به اینکه نرخ تورم از ۴۰ به ۱۵ رسیده است مسلما باید نرخ سود نیز کاهش پیدا کند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مجموعه نظام بانکی خصوصی و دولتی نیز از این تصمیم استقبال کرده‌ و وارد این موضوع شده‌اند.

وی همچنین درباره بالا بودن نرخ سود تسهیلات اظهار کرد:‌ در حال حاضر تقاضا برای دریافت وام بالا رفته است در حالی که منابع ارائه دهنده وام کم هستند. منابع وام دهی جوابگوی تقاضا نیست بنابراین لازم است منابع وام دهی نیز افزایش پیدا کند.

وزیر اقتصاد همچنین اظهار کرد: افزایش منابع قابل وام دهی با افزایش سرمایه بانک ها ، پرداخت مطالبات بانک ها و بدهی دولت و در نهایت فروش اموال مازاد بانک ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث ساماندهی سود و نرخ تسهیلات بانکی امری نیست که تنها در هفته اخیر مطرح شده باشد تصریح کرد: این موضوع از مدت‌ها قبل در وزارت اقتصاد،‌شورای پول و اعتبار و با مشورت نمایندگان مجلس در دستور کار بوده است و امیدوارم با اتخاذ تصمیم نهایی به توفیق برسیم.

طبیب نیا با اشاره به اینکه نرخ سود نهایی با پیشنهاد نظام بانکی تعیین خواهد شد گفت: برای اینکه منابع مالی از سیستم بانکی خارج نشود نیز ملاحظاتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نرخ تورم به ۱۵ درصد رسیده است و با توجه به بازدهی دارایی در بازار سرمایه نرخ سود سپرده به گونه ای تعیین می شود که جاذبه برای داشتن سپرده بانکی از بین نرود.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه این وزارتخانه به دنبال سرکوب مالی نیست، گفت:‌در تمام مدت وزارت اقتصاد به دنبال مقابله با سرکوب مالی و جذب سرمایه در موسسات مجاز بوده است.

طیب نیا همچنین با اشاره به اینکه این جلسه اولین جلسه شورای گفت‌وگو در سالی است که با نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نامیده شده است گفت: در این جلسه برنامه کاری سال ۱۳۹۴ بررسی و تنظیم شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در پرتو اجرای این برنامه و گفت‌وگوی سازنده بخش خصوصی، دولت ، مجلس ، قوه قضاییه‌، مشکلات و موانع فعالیت بخش خصوصی شناسایی شود گفت: امیدوارم قدم های مثبتی برای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه دولتی بودن اقتصاد ایران از جمله مهم ترین مشکلات اقتصادی بوده است اظهار کرد: دولتی بودن اقتصاد ایران از بزرگترین مشکلات و عامل اصلی بروز مشکل بهره‌وری است.

وی افزود: برای افزایش بهره‌وری باید زمینه مشارکت بخش خصوصی فراهم شود که این امر مستلزم اصلاحات در زمینه کسب و کار است.

وی همچنین با اشاره به حضور نماینده استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تلاش های زیادی در این استان شده است و همچنین در این جلسه در مورد نحوه فعالیت و برگزاری نمایشگاه ایتالیا و غرفه ایران در این نمایشگاه مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: مراحل پیشرفت کار غرفه ایران در نمایشگاه ایتالیا و اقدام برای برگزاری و حضور موثر در این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی : اقتصادی


newssss بازدید : 339 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انتشار کتاب «راهنمای داعش» در اینترنت

تصویرنما : انتشار کتاب «راهنمای داعش» در اینترنت
بین الملل - تصویرنما : 

گروه تروریستی داعش با انتشار یک کتاب آموزشی آنلاین، آموزش‌های تروریستی خود را به اینترنت نیز کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این کتابچه ۷۰ صفحه‌ای که به زبان انگلیسی نوشته شده، راه‌های مختلف کلاهبرداری، ساخت بمب، گروگان گیری، حمله و تغییر نام و ظاهر را به تروریست‌های تازه کار آموزش می‌دهد.

این کتاب با توضیحاتی درباره چگونگی جمع آوری بودجه برای حمله آغاز می‌شود. داعش به خوانندگان این کتاب توصیه می‌کند از راه‌های اینترنتی به دزدی از مردم بپردازند.

مرحله بعد، ساخت بمب و مواد منفجره و ابزارهای مورد نیاز برای شروع حملات تروریستی است. این کتاب در پایان به توضیحاتی در خصوص عملیات پنهانی و روش‌های حمله اشاره می‌کند.

مطالب پیشنهادی : بین الملل


newssss بازدید : 365 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فروش S300 به ایران و‌ سه نکته ای که باید بدان توجه کرد‌

تصویرنما : فروش S300 به ایران و‌ سه نکته ای که باید بدان توجه کرد‌
سیاسی - تصویرنما : 

اس – سیصد یک سامانه سیار دفاع موشکی سطح به هواست که به رادارهای قدرتمند با سرعت بالا و نیز موشک های دوربرد مجهز است. این سامانه قادر است تا هواپیماها و اشیا پرنده را در یک محدوده وسیع هدف قرار دهد.

نشنال اینترست در گزارشی به قلم کلینت هاینوت تحت عنوان« فروش اس- سیصد های روسی به ایران:‌ سه نکته ای که باید بدان توجه کرد »‌ نوشت:‌ تصمیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر فروش سامانه موشکی اس – ۳۰۰ ساخت این کشور به ایران در رسانه های جهان بازتاب وسیعی داشته است .

 

برنامه فروش این سامانه موشکی به ایران از سالها قبل مطرح شده بود ولی پس از آن که شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ۱۹۲۹ را در سال ۲۰۱۰ تصویب کرد، موضوع فروش این موشکها به ایران مسکوت ماند. اگرچه در این قطعنامه به طور خاص فروش سامانه های موشکی مانند اس- ۳۰۰ به ایران ممنوع نشده بود ولی در آن از همه کشورها خواسته شده بود تا در تامین سلاح برای این کشور خویشتنداری و تامل به خرج دهند. روسیه از آن زمان تاکنون از فروش این تسلیحات به ایران خودداری کرده بود. ولی امروز مسکو تغییر عقیده داده است و قصد فروش این سامانه ها را به ایران دارد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، اس – سیصد یک سامانه سیار دفاع موشکی سطح به هواست که به رادارهای قدرتمند با سرعت بالا و نیز موشک های دوربرد مجهز است. این سامانه قادر است تا هواپیماها و اشیا پرنده را در یک محدوده وسیع هدف قرار دهد. (‌ بسته به شعاع مورد نظر، منطقه مرگبار تحت پوشش این سامانه می تواند از مساحت ایالت نیوجرسی آمریکا هم بزرگتر باشد و این در حالیست که محدوده ردیابی و شناسایی آن از این مقدار هم بزرگتر است. ( در ناتو به این سامانه موشکی اس ای – ۱۰ SA-10 می گویند. سالهاست که مطالعه عملکرد این سامانه و راه های مقابله با آن در اروپا ادامه دارد . اگرچه ناتو واهمه ای از این سامانه ندارد ولی به اس – ۳۰۰ به عنوان یک سامانه موشکی مرگبار سیار بسیار دقیق به دیده احترام می نگرند).

تصمیم روسیه مبنی بر فروش سامانه های اس – ۳۰۰ به ایران به سه دلیل معامله بزرگی محسوب می شود:‌

۱- این تصمیم بیانگر تغییری بنیادین و اساسی در موازنه قدرت نظامی در منطقه به شمار می رود. بیش از یک دهه بود که آمریکا و متحدانش قادر بودند تا در آسمان های منطقه خاورمیانه با آزادی عمل کافی وارد عملیات شوند. نیروهای دوست می توانستند بر روی حمایت های هوایی و آزادی مانورها حساب کنند . نیروهای متخاصم نیز خود را در برابر نظارت و حملات از هوا آسیب پذیر می دیدند و بدین ترتیب گزینه های آنها هر چه بیشتر محدود می شد و برخی از آنها به این نتیجه رسیده بودند که نمی توانند از طریق توسل به نیروی نظامی به اهداف مورد نظر خود دست یابند. ) نیروی نظامی که اغلب بدان به عنوان نیروی بازدارنده اطلاق می شود )‌. این مورد به ویژه در خصوص ایران مصداق داشت چرا که سامانه پدافند هوایی آن به علت اعمال تحریم ها به شدت دچار مشکل بود . ولی با ورود سامانه های دفاع موشکی اس – ۳۰۰ این فرایند به طور کامل تغییر خواهد کرد.

سامانه های اس – ۳۰۰ دیواری در آسمان محسوب نمی شوند. اگر بخواهیم می توانیم به این سامانه حمله کنیم و آن را شکست دهیم. با این همه انجام چنین کاری مستلزم تلاشی بسیار بزرگتر و پر خطر تر خواهد بود که البته هزینه های زیادی را نیز تحمیل خواهد کرد. اخیرا شاهد بحث هایی در زمینه حملات احتمالی و بالقوه به تاسیسات هسته ای ایران بودیم ، که برخی چنین استدلال می کردند که قابلیت های این کار به نسبت محدود خواهد بود و برخی دیگر دیدگاه هایی مخالف این نظر مطرح می کردند. ولی با ورود سامانه های اس – ۳۰۰ دیگر این بحث ها را باید خاتمه یافته تلقی کرد. چرا که غلبه بر این نوع سامانه دفاع موشکی مستلزم استقرار حجم وسیعی از امکانات هوایی ،‌ دریایی و زمینی شامل برخی از توانمندترین و گران ترین هواپیماها و موشکها خواهد بود.

بدین ترتیب نیروها و تجهیزات ما در معرض خطر بزرگتری قرار می گیرند و صد البته تکمیل و اجرای کامل چنین عملیاتی به مراتب دشوارتر و زمان بر تر خواهد بود.

۲- این تصمیم نشانه ای از تسریع هرچه بیشتر اشاعه و گسترش سامانه های « ضد دسترسی/ محدودیت حوزه دسترسی»‌ یا A2/AD خواهد بود :‌

در سال ۲۰۰۳ ، سه تن از کارشناسان به نام های اندرو کریپنویچ ، بری واتس و رابرت وورک در قالب مقاله ای مطالعاتی که توسط مرکز تحلیل های راهبردی و بودجه ای منتشر شد ، درباره گسترش تهدیداتی مانند اس – ۳۰۰ هشدار داده بودند . انها چنین استدلال کرده بودند که با دستیابی کشورهایی مانند ایران و کره شمالی به این سامانه ها، آمریکا ناچار خواهد بود تا رویکرد خود را در تبیین قدرت نظامی تغییر دهد. آن روز ظاهرا فرا رسیده است. به همین دلیل است که بسیاری از مقامات از جمله وورک- که هم اکنون در سمت معاون وزیر دفاع آمریکا خدمت می کند- خواستار توسعه رویکرد های نوین فناورانه به منظور مقابله با سامانه های تسلیحاتی پیشرفته مانند اس – ۳۰۰ شده اند. برخی می گویند این تلاش با هدف مستقیم بر ضد چین صورت می گیرد ولی اشاعه این سامانه از نحوه گسترش فضا و عملکرد سامانه های A2/AD حکایت دارد.

۳- فروش سامانه های اس – ۳۰۰ به ایران بیانگر بازگشت دوران رقابت های ژئوپولیتیک به منطقه است:‌

شاید هرگز دوست نداشته باشیم به روزهایی بازگردیم که در آن به هر دستاورد علمی در جهان باید در سایه رقابت سیاسی با ابر قدرت دیگر نگریسته می شد. در هر حال به خوبی روشن است که روسیه به جهان از همین دریچه و لنز می نگرد. اعمال تحریم های غرب بر ضد روسیه در واکنش به دخالت های مسکو در اوکراین- هزینه های چشمگیر و زیادی بر دوش اقتصاد روسیه تحمیل کرده است و موجب تشدید هر چه بیشتر تنش میان مسکو و غرب شده است. امروزه به نظر می رسد دامنه های این تنش به وضعیت ایران کشیده شده است. با فروش آتی این سامانه های موشکی پیشرفته به ایران ،‌ ظاهرا روسیه برای افزایش هزینه های غرب در صورتی که دخالت نظامی در این قضیه را لازم بداند ، راهی مناسب پیدا کرده است.

مطالب پیشنهادی : سیاسی


newssss بازدید : 649 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روحانی با این هواپیما به اندونزی رفت (عکس)

تصویرنما : روحانی با این هواپیما به اندونزی رفت (عکس)
سیاسی - تصویرنما : 

روحانی با این هواپیما به اندونزی رفت (عکس)

این هواپیمای ایرباس غول پیکر متعلق به شرکت آسمان است و به نظر می رسد به تازگی برچسب های عنوان “جمهوری اسلامی ایران” روی آن نصب شده است.

حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه برای شرکت در اجلاس سران آسیا و آفریقا رهسپار اندونزی شد.

به گزارش عصرایران، حسن روحانی با بدرقه اسحاق جهانگیری فرودگاه مهرآباد را به مقصد اندونزی ترک کرد اما نکته جالب هواپیمایی است که روحانی و هیئت همراهش با آن به سفر رفته اند و تصاویر منتشر شده در خبرگزاری ها نشان می دهد که این هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت آسمان است و به نظر می رسد به تازگی برچسب های عنوان “جمهوری اسلامی ایران” روی آن نصب شده و رنگ آمیزی جدیدی شده است.

 

روحانی با این هواپیما به اندونزی رفت (عکس)

 

مطالب پیشنهادی : سیاسی




newssss بازدید : 344 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴

تصویرنما : عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
عکس - تصویرنما : 

عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴

 

عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
عروس های فلسطینی در یک ازدواج دسته جمعی در کرانه غربی
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
گاو بازی در سویل اسپانیا
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
مردی با لباس هندوها در هند
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
بدون شرح
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
روبات ساخت شرکت توشیبا ژاپن با لباس کیمونو
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
نورخورشید در قطرات آب روی تار عنکبوتی دررفانکفورت آلمان
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
جشنواره بادبادک ها در استان شاندونگ، چین
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
بدون شرح
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
برداشت مارچوبه از یک زمین زراعی در آلمان
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
هان، نام ربات انسان نمایی است که صورت آن به دستورات فرستاده شده واکنش نشان می دهد
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
جشنواره بین المللی ابر قهرمان های داستان های مصور در نزدیکی مادرید، اسپانیا
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
بدون شرح
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
کارگران خدماتی بیجین در حال شستن شیشه های ساختمانی بلند
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
رهبر کره شمالی در یک منظره برفی- ارتفاعات پکتو، کره شمالی
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
نمایشگاه اتومبیل در شانگهای چین
عکس های جذاب و دیدنی روز ۱۴
بدون شرح
مطالب پیشنهادی : عکس



newssss بازدید : 398 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

تصویرنما : کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)
مذهبی - تصویرنما : 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

شهادت دهمین اختر تابناک تسلیت باد.

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام علی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت شهادت امام علی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام علی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت شهادت امام علی النقی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت شهادت امام هادی

 

کارت پستال شهادت امام علی النقی الهادی (ع)

کارت پستال شهادت امام هادی النقی

منابع : yasgroup.ir

tebyan.net

مطالب پیشنهادی : مذهبی



newssss بازدید : 326 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

داستان آموزنده درخت مشکلات

تصویرنما : داستان آموزنده درخت مشکلات
داستان کوتاه - تصویرنما : 

داستان آموزنده درخت مشکلات

نجار با دو دستش ، شاخه های درخت را گرفت .چهره اش بی درنگ تغییر کرد.خندان وارد خانه شد، همسر و فرزندانش به استقبالش آمدند ، برای فرزندانش قصه گفت ، و بعد با دوستش به ایوان رفتند تا نوشیدنی بنوشند.

نجار، یک روز کاری دیگر را هم به پایان برد . آخر هفته بود و تصمیم گرفت دوستی را برای صرف نوشیدنی به خانه اش دعوت کند.موقعی که نجار و دوستش به خانه رسیدند.قبل از ورود ، نجار چند دقیقه در سکوت جلو درختی در باغچه ایستاد …..

نجار با دو دستش ، شاخه های درخت را گرفت .چهره اش بی درنگ تغییر کرد.خندان وارد خانه شد، همسر و فرزندانش به استقبالش آمدند ، برای فرزندانش قصه گفت ، و بعد با دوستش به ایوان رفتند تا نوشیدنی بنوشند .از آنجا می توانستند درخت را ببینند . دوستش دیگر نتوانست جلو کنجکاوی اش را بگیرد، و دلیل رفتار نجار را پرسید.نجار گفت :

(( آه این درخت مشکلات من است . موقع کار ، مشکلات فراوانی پیش می آید ، اما این مشکلات مال من است و ربطی به همسر و فرزندانم ندارد. وقتی به خانه می رسم ، مشکلاتم را به شاخه های آن درخت می آویزم . روز بعد ، وقتی می خواهم سر کار بروم ، دوباره آنها را از روی شاخه بر می دارم .جالب این است که وقتی صبح به سراغ درخت می روم تا مشکلاتم را بردارم ، خیلی از مشکلات ، دیگر آنجا نیستند ، و بقیه هم خیلی سبکتر شده اند .))

 

منبع:dastanak.com

مطالب پیشنهادی : داستان کوتاه
 


newssss بازدید : 434 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی(ع)

تصویرنما : اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی(ع)
اس ام اس - تصویرنما : 

اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی(ع)

 

ای نجل جواد ابن رضا حضرت هادی
بگرفته حسن بر تو عزا حضرت هادی
یک عمر ستم دیـده ز جور متوکل
در آینه صبح و مسا حضرت هـادی
دل سوخته از طعنه و از زخم زبان‌ها
خونین جگر از زهر جفا حضرت هادی
شهادت امام هادی تسلیت عرض میکنم

 

********* اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

امشب که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید
شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد

 

********* اس ام اس شهادت امام علی نقی *********

 

تو شاه یکّه سواران دشت توحیدی
اگر پیاده روان در رکاب الحادی
ز سوز زهر و بلاهای دهر جان تو سوخت
که بر طریقه آباء و رسم اجدادی
شهادت امام نقی(ع) تسلیت باد

 

********* متن تسلیت شهادت امام علی النقی *********

 

ای آفتاب عالمیان هادیا (ع)  سلام
ای نور چشم هاشمیان هادیا (ع) سلام
ای چارمین علی (ع) خدا یا علی (ع)  مدد
ای مقتدای فاطمیان هادیا (ع)  سلام
سالروز پرپر شدن دهمین گل باغ امامت و ولایت تسلیت و تعزیت

 

********* اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

به زندان از غم موسى ابن جعفر جدّ مظلومم
برآمد آه سوزان از نهادم یا رسول الله
على را نور عینم من، گل باغ حسینم من
ببین فرزند دلبند جوادم یا رسول الله
شهادت امام نقی(ع) تسلیت باد

 

********* متن تسلیت شهادت امام علی النقی *********

 

آن شربتی که داد به اجبار دشمنت
گویا شرنگ مرگ بُد و آتش مذاب
کاتش به جسم و جان تو پروانه سان فتاد
وز سوز زهر جسم تو چون شمع گشت آب
شهادت امام نقی(ع) تسلیت باد

 

********* اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

یا علی بن جواد، یا امام المتقین
ای امام دهمین، ای شهید راه دین
جان به قربان تو و درد و رنج و آه تو
در نهایت خانه ات، گشته قربانگاه تو
تا صف محشر بود در ادامه راه تو.
شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد

 

********* تسلیت شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

نه همی جای تو در سامره تنها باشد
که به دلهای محبان تو جای تو بود
دیده گریان نشود روز جزا در محشر
هر که گریان به جهان بهر عزای تو بود
شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد

 

********* متن تسلیت شهادت امام علی النقی *********

 

ای در سپهر مجد و شرف ، رویت آفتاب
در بزم ما بتاب و رخ از دوستان متاب
از پا فتاده ایم، ز رحمت تو دست گیر
ما را که دل ز آتش داغت بود کباب . . .
شهادت امام هادی (ع) تسلیت

 

********* اس ام اس شهادت امام علی نقی *********

 

دهم امام به حق هادی طریق نجات
بود علی نقی اصل رحمت و برکات‏
وجود او همه فیض است و منبع برکات
به جسم پاک و روان مقدسش صلوات‏

 

********* اس ام اس شهادت امام علی النقی *********

 

ای وای دوباره شام غربت سر زد
چاووش عزا به خانه‌ی دل در زد
در شهرِ جفا، مرد صفا تنها شد
چهارم علی از دیار فانی پر زد
شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد

 

********* پیامک شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

دهمین حجت خدا هادى
دهمین میر و پیشوا هادى
دهمین دادرس به خلق جهان
دهمین شافع جزا هادى
متوکل نمود مسمومت
کشته زهر اشقیا هادى
شهادت امام نقی(ع) تسلیت باد

 

********* اس ام اس شهادت امام علی النقی الهادی *********

 

موی از غم سامرایی‌ام گشته سپید
در چهره چروک بی‌کسی گشته پدید
دانی که چرا به سینه و سر بزنیم؟
چون بوالحسن ثالث ما گشته شهید
شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد

 

********* شهادت امام هادی *********

 

بهتر از نیکی، نیکوکار است، و زیباتر از زیبایی، گوینده آن است
و برتر از علم، حامل آن و بدتر از بدی، عامل آن است
وحشتناک تر از وحشت، آورنده آن است.”
از سخنان گهربار امام هادی علیه السلام

مطالب پیشنهادی : اس ام اس


newssss بازدید : 363 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

تصویرنما : انقدر بدم میاد…(طنز) ۳
مطالب طنز و خنده دار - تصویرنما : 

 انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

انقدر بدم میاد

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

مطالب طنز و خنده دار

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

طنز انقد بدم میاد

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

عکس نوشته های طنز

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

جوک جدید

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

جوک انقدر بدم میاد

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

استاتوس های طنز و خنده دار

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

عکس های طنز

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

مطالب طنز

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

عکس نوشته های طنز

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

مطالب طنز و خنده دار

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

انقدر بدم میاد

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

جوک انقدر بدم میاد

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

مطالب طنز و خنده دار

 

انقدر بدم میاد…(طنز) ۳

طنز جدید

 

منبع:delgarm.com

مطالب پیشنهادی : مطالب طنز و خنده دار
 


newssss بازدید : 346 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گـردنـبـنـد مـغــنـاطـیــسی پــاور بــالانـس – Power Balance
قیمت : 10,000 تومان
گـردنـبـنـد مـغــنـاطـیــسی پــاور بــالانـس – Power Balance
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

گـردنـبـنـد مـغــنـاطـیــسی پــاور بــالانـس – Power Balance

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد



قـدرتی به وسـعـت تـاریخ عـلـم پـزشـکـی

اگـر مـی خــواهـیـد بـه آرامـش بــرسـیـــد

و یــا خــواب راحـــتــی داشـتــه بــاشــیــد

گـردنـبـنـد مـغــنـاطـیــسی پــاور بــالانـس را تـسـت کـنــیـد !

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد

 

 

 

 

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد


با گردنبند مغناطیسی پاور بالانس – Power Balance

تـعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز

را بـه خـود هـدیـه دهـیـد

و از استرس و خستگی خود کاهش دهید

مورد استفاده توسط معروفترین اشخاص ایرانی و خارجی

با ظـاهـری فـوق العاده شیک و زیبا

برای اولین بار در ایران

آیا می خـواهـید در کوتـاهـتـرین زمـان مـمـکن

از استرس و فشار های روزمره خلاص شوید؟

گردنبند پاور بالانس بهترین راه برای رسیدن به آرامش …

مورد تایید تمام متخصصان دنیا …

با پاور بالانس از زندگی آرام و آسوده خود لذت ببرید …

 

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد


 

آیا می دانید سبب برخی خستگی ها ، استرس ها ، کم اشتهایی ها و … میدان های مغناطیسی موبایل ، کامپیوتر ، تلویزیون و … که هر روزه با آن سرو کار داریم می باشد؟
با این وسیله های الکتریکی که نام برده شد مغناطیس سلولی بدن انسان بهم می خورد.
اما شما می توانید با استفاده از پاور بالانس ، میدان مغناطیسی سلول های بدن خود را بازیابی و احیا کنید و آنها را مجدد منظم کنید. یک روش علمی موثر بدون نیاز به مواد و داروهای شیمیایی…

 

تقویت فوق العاده هاله انرژی به صورت کاملا علمی و عملی

با پاور بالانس حیرت همگان را بر انگیزید

با ظاهری جالب و کیفیتی بی نظیر …

با پاور بالانس آرامش واقعی در بدن شماست

مورد تائید تمامی متخصصان دنیا …

 

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثال اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد.
اگر درباره متافیزیک خوانده باشید میدانید با انرژی درمانی به مرور زمان میتوان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان میگردد . علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید. حال پاور بالانس چه کار میکند؟

 

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.

پاور بالانس موارد زیر را افزایش می دهد:

۱ – توان

۲ – طاقت

۳ – تعادل

۴ – تمرکز

۵-انعطاف

۶ – هماهنگی

۷ – استقامت

۸ – دامنه حرکت

۹ – قدرت متمرکز

 

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد


پاور بالانس موارد زیر را کاهش می دهد :

۱- درد

۲- جراحت

۳- استرس

۴- خستگی

۵- زمان بازیابی

۶- ناتوانی حرکتی

۷- خطرات امواج الکترونیک

مطمئنا دستبند بی نظیر پاوربالانس بهترین انتخاب برای شماست

طرح برگزیده سال۲۰۱۱

با کیفیت بی نظیر و طراحی مدرن

قیمت این محصول فقط ۱۰۰۰۰تومان می باشد



قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 330 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl
قیمت : 10,000 تومان
ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

ظرف غذاي جادويي بچه

 Universal Gyro Bowl

ديگر نگران ريختن غذا توسط كودكانتان نباشيد

با رنگ بندي متنوع و شاد براي تشويق كودكان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندي اورجينال همراه با درب محافظ

با اين ظرف كودكان خود را به غذا خوردن علاقه مند نماييد

ظرف غذاي كودك به گونه اي طراحي شده است

كه از ريزش غذاي درون ظرف جلوگيري مي كند

چرخش 360 درجه اين ظرف باعث مي شود غذاي

درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد

 به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك مي كند

براي تشويق كودك به غذا خوردن بهتر است غذاي دلخواه

 او را تهيه كرد و درون ظرف كودك بريزد


قيمت : 10000
تومان


با اين ظرف كودكان خود را به غذا خوردن علاقه مند نماييد و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذاريد . ظرف غذاي كودك Universal Gyro Bowl به گونه اي طراحي شده است كه از ريزش غذاي درون ظرف جلوگيري مي كند.


قيمت : 10000 تومان



چرخش ۳۶۰ درجه اين ظرف باعث مي شود غذاي درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد و به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك كند . ظرف غذاي كودك با رنگ بندي متنوع و رنگارنگ كودكتان را علاقه مند به خوردن غذا مي نمايد براي تشويق كودك به غذا، خوردن بهتر است غذاي دلخواه او را تهيه كرد و درون ظرف كودك بريزيد و از اين ظرف براي تشويق به غذا خوردن استفاده شود .


قيمت : 10000 تومان


امروزه ديگر كمتر خانواده اي مي توان ديد  كه بيشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با كاهش تعداد فرزندان سعي در رسيدگي هر چه بيشتر به فرزندان خود دارند.از تغذيه و آموزش گرفته تا تفريح.از اين رهگذر مشاغل زيادي به وجود آمده است كه سعي در كمك هر چه بيشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتي گرفته تا مهد كودك ها و آموزشگاه هاي تخصصي كودكان.يكي از مشكلات اساسي مادران عدم درست غذاخوردن كودكان است.اين مشكل بخصوص براي سبزيجات بشتر خود را نشان ميدهد.در اين محصولات سعي كرده اند،غذا خوردن را تبديل به يك امر مفرح و شادي بخش براي كودكان بكنند


قيمت : 10000 تومان

ظرف غذاي كودك به گونه اي طراحي شده است كه

از ريزش غذاي درون ظرف جلوگيري مي كند

چرخش ۳۶۰ درجه اين ظرف باعث مي شود

غذاي درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد

Universal Gyro Bowl

به كودك شما در خوردن هر نوع غذا كمك كند

              

 

ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl

As Seen On TV

 

 

قیمت محصول : 10000 تومان

توضیحات جامع خرید ظرف غذای کودک اصل Universal Gyro Bowl

 

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد

برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

 

قیمت محصول : 10000 تومان

 

امروزه دیگر کمتر خانواده ای می توان دید که بیشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با کاهش تعداد فرزندان سعی در رسیدگی هر چه بیشتر به فرزندان خود دارند.از تغذیه و آموزش گرفته تا تفریح.از این رهگذر مشاغل زیادی به وجود آمده است که سعی در کمک هر چه بیشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتی گرفته تا مهد کودک ها و آموزشگاه های تخصصی کودکان.یکی از مشکلات اساسی مادران عدم درست غذاخوردن کودکان است.این مشکل بخصوص برای سبزیجات بیشتر خود را نشان میدهد.یک نگاهی به عکس های زیر بیاندازید.در این محصولات سعی کرده اند،غذا خوردن را تبدیل به یک امر مفرح و شادی بخش برای کودکان بکنند.

 

خرید اینترنتی و پستی ظرف نگهدارنده Universal Gyro Bowl برای کودکان دلبند شما با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید . ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند.

 

چرخش ۳۶۰ درجه این ظرف باعث می شود غذای درون آن به هیچ وجه روی زمین نریزد و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند . ظرف غذای کودک با رنگ بندی متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا می نماید برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است غذای دلخواه او را تهیه کرد و درون ظرف کودک بریزید و از این ظرف برای تشویق به غذا خوردن استفاده شود .

 

قیمت محصول : 10000 تومان

 

دیگر برای غذا خودن کودکان از عباراتی همچون " آخ ریخت، آخ کثیف شد، درست بنشین، درست بخور، نریزی، این طور بخور، اینجور بنشین " استفاده نکنید. کودکانی که در سر سفره دایم جملاتی نظیر این عبارات را می شنوند و از خوردن غذا در سر سفره خاطره خوشی ندارند، دیگر رغبتی به هم غذا شدن با بزرگان بر سر سفره نخواهند داشت.

 

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد . برای خرید ظرف غذای کودک کافیست بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

 

 

قیمت محصول : 10000 تومان

دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید

 

ظرف غذای کودک با چرخش ۳۶۰ درجه مانع از ریختن غذا می شود

 

با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

 

با جعبه و بسته بندی ارجینال

 

همراه با درب محافظ

 

قیمت محصول : 10000 تومان

تصویر بسته دریافتی ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl

 

قیمت محصول : 10000 تومان

 



قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 315 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
ساعت سواچ (swatch) بند سرامیکی
قیمت : 15,000 تومان
ساعت سواچ (swatch) بند سرامیکی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

 

قیمت15000 تومان

 

ساعت سواچ (swatch) رو که همه میشناسن پس نیازی به توضیح نیست !

قیمت15000 تومان

 


کمپانی swatch کالکشن جدیدی تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک ساده و البته زیبا میباشند

قیمت15000 تومان

 

این کالکشن به سرعت در سرتا سر دنیا به پرفروش ترین گروه ساعت های سواچ تبدیل شد و تقریبا همه شروع به استفاده از اون کردن .

قیمت15000 تومان

 

ویژگی swatch  در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی رو فراهم میکنه .

قیمت15000 تومان

 

حالا فروشگاه شرایطی فراهم کرده که با قیمتی مناسب و البته کیفیتی قابل قبول بتونید این ساعت ها رو داشته باشید ،ساعت های رنگی زیبا که با هر چیزی ست میشن .عکس های سایت ریزکالا از خود محصولات گرفته شده و ریزکالا تضمین میکنه که دقیقا محصولی مطابق با تصویر برای شما ارسال کنه … ریزکالا کالاهای لوکس و محدودی رو که ارزش فروش دارن ارائه میکنی و اینطور نیست که هرچیزی رو بفروشه …

کالکشن ربل سواچ هم ارزش فروش داره و هم ارزش خرید .

قیمت15000 تومان

 

برای سفارش رنگ خود مورد نظر خود را انتهای ادرس ذکر کنید

دقت کنید که ساعت ها در بسته بندی دقیق و به همراه جعبه محصول برای شما ارسال میشود تا به هیچ وجه آسیبی به محصول خریداری شده وارد نشه .

 

خب میتونید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب و سفارش بدین … ما هم سریعا ساعت شمارو براتون میفرستیم … میتونید یک قدم جلو تر از بقیه باشید …

 

قیمت15000 تومان

 



قیمت
15000 تومان

 

 

ویژه مشکل پسندان

قیمت15000 تومان

 

یک ساعت فوق العاده شیک و جدید


قیمت15000 تومان

 

برای افراد خوش سلیقه یک مدل فوق العاده مناسب برای جوانان امروز

قیمت15000 تومان

 


 

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1676_1429383418.jpg

 


                                 قیمت15000 تومان

 

 

icon برای خرید ساعت سواچ رنگ مورد نظر خود را انتهای ادرس ذکر کنید ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت این محصول 15000 تومان می باشد

 

 


قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 933 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
آبکش جادویی Better Strainer
قیمت : 15,000 تومان
آبکش جادویی Better Strainer
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی
     

آبکش جادویی Better Strainer

از جنس سلیکون ضد حرارت

بهترین و کاربردی ترین وسیله در آشپزخانه

اشغال حداقل فضا (نسبت به سایر آبکش ها)

آبکش بتراسترینر Better Strainer با انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد میتواند روی درب هر نوع ظرفی با هر قطری قرار گیرد طراحی و کارایی آن بسیار اسان بوده و کاملا روی درب ظرف قفل میشود و استفاده از آن بسیار ایمنتر از آبکش های دیگر است. تنها کافیست یکبار از این آبکش جادویی استفاده کنید تا کارایی بتر استرینر Better Strainer به شما ثابت شود
 

ویژگی ها:

  • قابلیت تغییر سایز
  • سایز ظروف: 24cm-30cm
  • بهمراه پکیجینگ
  • سایز بزرگ Large
  • امکان قرار دادن در ماشین ظرفشویی
  • قابل استفاده برای انواع ماکارونی ، اسپاگتی - راویولی - میوه - سبزی -
قیمت: 19200تومان
قيمت : 15000 تومان
آبکش بتر استرینر Better Strainer

این آبکش و صافی بهترین و کاربردی ترین وسیله در آشپزخانه میباشد.

حتما شما هم با مشکل جدا کردن روغن و چربی از گوشت و مرغ سرخ شده و یا آب از سالاد میوه و سبزیجات و یا آبکش کردن سبزیجات بخارپز و .. روبرو شده اید؟!!!

ما به شما آبکش بتر استرینر Better Strainer را پیشنهاد میکنیم!!!

.برای آشنایی بیشتر می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید

قیمت: 19200تومان
قيمت : 15000 تومان
آبکش بتر استرینر Better Strainer


قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 474 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث
قیمت : 40,000 تومان
پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی
پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث

قابل استفاده برای موبایل های Android و iOS

لذت عکاسی در زوایای غیر عادی

با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید

نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال

برای عکاسی یا فیلم برداری

بدنه فوق العاده سبک و مقاوم

حمل و نقل بسیار آسان ...


قیمت : 40000 تومان


مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. به همراه این مونوپاد یک وسیله به نام ریموت شاتر بلوتوث قرار دارد که با استفاده از آن می توانید از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل کرده و عکاسی کنید. کافی است Bluetooth گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال، شروع به عکاسی کنید.

این کنترل از راه دور بسیار سبک و کوچک بوده، می‌توانید آن را به جاکلیدی خود متصل کنید. وزن این کنترل‌کننده تنها 9 گرم است. این وسیله با فن‌آوری Bluetooth به تلفن همراه شما متصل شده و تا فاصله 10 متری این ارتباط را حفظ می‌کند.

بر روی آن سه دکمه‌ی خاموش/ روشن، تنظیم برای گوشی با سیستم‌عامل Android و گوشی با سیستم‌عامل iOS وجود دارد. سیستم های Android نسخه‌ی 4.2.2 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بعد با ریموت شاتر بلوتوث سازگار هستند.




تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه مورد نظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.



قیمت : 40000 تومان


این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.




مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.

قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید.

جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.



قیمت : 40000 تومان


مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است قد میله را بلند کنید و با استفاده از شاتر بلوتوث از راه دور عکس عکس بگیرید.

مزیت مونوپاد در این است که در یک جمع، باعث می شود تا بیشتر دیده شوید و به نوعی خاص و به‌روز به نظر برسید.




شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید.

در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه، عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.



قیمت : 40000 تومان


ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث:

- استفاده آسان و حمل راحت

- مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR

- وزن سبک برای سهولت حمل

- طراحی قابل تنظیم

- مناسب برای اکثر تلفن های همراه

- ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی

- جنس بدنه از آلومینیوم

- تنظیم آسان به هر زاویه

- دارای ریموت شاتر بلوتوث (جهت مدیریت عکس برداری از راه دور)

- قابل استفاده برای موبایل های با سیستم عامل Android و iOS




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 40000 تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 379 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل
قیمت : 190,000 تومان
دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی

اگر شما نیز از بزرگ بودن بینی خود احساس ناراحتی می کنید دیگر ناراحت نباشید . چون با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز وسیله ای اختراع شده است . که بدون هیچگونه عوارضی می تواند بینی های گوشتی را کوچک کند و به اندازه دلخواه برساند . این وسیله دستگاه کوچک کننده بینی آیدان نام گرفته است و با شماره ثبت اختراع 39376 برای اولین بار در جهان توسط مخترعین ایرانی اختراع و به تولید انبوه رسیده است .

خرید اینتنرتی دستگاه کوچک کننده بینی ایدان

با کوچک کننده دماغ ایدان می توانید به آسانی و بدون نیاز به عمل جراحی بینی خود را کوچک کنید ان هم فقط با 30 دقیقه الی یک ساعت استفاده  در روز و در مدت زمان 45 روز الی 2 ماه توصیه شده است. پس با کمترین قیمت و آسانترین راه بینی خود را کوچک کنید. دستگاه کوچک کننده بینی ایدان فقط در بینی های گوشتی کاربرد دارد و تا به امروز از استقبال بینظیر مصرف کننده گان روبه رو شده است .

کوچک کننده بینی ایدان اصل

  • زیبا کننده
  • فرم دهنده
  • کوچک کننده
  • مخصوص بینی های گوشتی، متورم و غضروفی
  • بدون نیاز به عمل جراحی
  • بدون عوارض جانبی
  • قابلیت استفاده همزمان برای چند نفر

دستگاه ایدان اصل

آیدان (IDAN) را از نمایندگی های اصلی با هولوگرام و کارت گارانتی معتبر و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران خریداری نمایید.

با دستگاه آیدان اصل دیگری نیاز به هزینه های هنگفت عمل جراحی نیست . زیبایی را به خودتان هدیه کنید

فروش کوچک کننده آیدان

مشخصات آیدان (IDAN) اصل:

  • دارای هولوگرام شرکت آیدان (Idan)
  • کارت گارانتی شرکت آیدان (Idan)
  • کنترل ال سی دی دار
  • بدون هولوگرام
  • کاملا وکیوم شده
  • قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود

نمایندگی کوچک کننده بینی آیدان idan

نشانه هاي آیدان (IDAN) تقلبي:

  • محصول با نام تجاري دیگر
  • محصول با جعل برند آيدان بدون LCD و تصوير موجود درسايت
  • محصول آيدان بدون برچسب هولوگرام
  • عرضه كنندگان محصول با قيمت پايين تر از قیمت شرکت آیدان که روی بسته بندی نیز درج گردیده است.
  • بسته بندی نامناسب و یا باز شده!

خرید پستی کوچک کننده بینی ایدان اصلی

عملکرد دستگاه آیدان اصل توسط پد های مخصوص که محتوی مواد خاصی هستند و با توجه به عملکرد ویبراتور باعث از بین رفتن چربی های دماغتان می شود . و علاوه بر کاهش حجم موجب زیبایی و قشنگ دیده شدن بینی می شود. برای خرید دستگاه کوچک کننده بینی ایدان بر روی لینک خرید پستی کلیلک کرده و سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان محصول سفارشی خود را در بسته بندی شیک و به همراه فاکتور رسمی فروش در بمنزل یا محل کارتان از مامور پست تحویل بگیرید.

راهنمای موتور های جستجو : دستگاه آیدان , کوچک کننده بینی , خرید آیدان اصل , سفارش ایدان اورجینال , قیمت دستگاه کوچک کننده بینی ایدان , خرید idan , راهنمای خرید ایدان , نمایندگی دستگاه ایدان , فروش ارزان ایدان اصلی , خرید ایدان در تهران اصفهان تبریز شیراز مشهد خوزستان قم رشت گیلان ارومیه اهواز خرمشهر استان البرز , مرکز خرید آیدان , عمل جراحی بینی , هزینه عمل جراحی دماغ ,



قیمت : 190,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 334 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
شامپو رفع سفیدی موی subaru اصل
قیمت : 25,000 تومان
شامپو رفع سفیدی موی subaru اصل
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی
پشتیبان فروشگاه

 شامپو رفع سفیدی بی نظیر و استثنایی برای بازگرداندن موهای مشکی
 شامپو رفع سفیدی دارای پایه گیاهی و کاملا طبیعی می باشد .
 
بهترین محصول در زمینه رفع سفیدی مو در ایران برای آقایان و خانم ها


خرید شامپو رفع سفیدی موی subaru اصل

قیمت : 25,000 تومان

خرید شامپو سوبارو Subaru یکی از بهترین محصولات مراقبتی موی سر می باشد که برای اولین بار در ایران در سیستم تجارت الکترونیک پی پاک عرضه شده است. شامپو سوبارو Subaru دارای پایه ی گیاهی بوده و نه تنها ضرری به موهای شما ندارد بلکه مفید نیز بوده و باعث تقویت موی شما نیز میشود.
فرمول شامپو رنگ سوبارو Subaru در مرکز تحقیقات بین المللی و طی تحقیقات بسیار زیاد بر اساس خصوصیات موی سر ساکنان شرقی بدست آمده و پس از چندین بار تست و آزمایش به عرضه در آمده است.
خرید پستی شامپو رفع سفیدی موی subaru اصل
سه محصول در یک محصول جدید :

اول : رنگ کننده موی سر تضمینی دائمی
دوم : پرپشت کننده موی سر
سوم : تقویت کننده و برطرف کننده شوره سر- محصولی کاملا گیاهی بدون کوچک ترین عوارض.
سوبارو محصولی به مراتب پیشرفته تر از یوتر – دیسکریت – مجیک میکس می باشد.
تفاوت این محصول با محصولات مشابه این است که از طب سنتی ۱۰۰% طبیعی،بدون عوارض،بدون بازگشت و درمان دائمی میباشد.
توجه داشته باشید :
سوبارو یک رنگ مو معمولی نیست بنا براین شما احتیاجی به انتخاب و یا تداخل شماره های رنگ مو ندارید و اگر رنگ موهای شما تیره و یا روشن بوده باشد این شامپو رنگ همان رنگ طبیعی موها را به شما باز می گرداند .
خرید شامپو رفع سفیدی موی سوبارو اصل
قیمت : 25,000 تومان

بنابراین :

اول : احتیاجی به شماره رنگ مو نیست.

دوم : احتیاجی به مخلوط کردن رنگهای مختلف ندارید.

سوم : و حتی احتیاجی به داشتن دستکش هم نیست.

فقط کافیست طبق دستورالعمل های گفته شده آنرا بر روی سربمالید . البته اگر رنگ تیره قبلی را اکنون نمی پسندید با دستورالعمل های داده شده و تنها با استفاده کمتر و یا فاصله بیشتر میان دوره های استفاده به رنگ دلخواه خود رسیده و با آن می توانید استحمام کرده و به مسافرت بروید و هرگز نگران تیره و یا تار شدن رنگ موی خود نباشید زیرا سوبارو رنگ مو نیست و در آفتاب مانندرنگ های معمولی موی سر تغییر رنگ نمی دهد و برعکس قرارگرفتن به مدت طولانی تر درآفتاب از جمله خاصیت های این داروی معجزه گر میباشد و هر چه بیشتر در آفتاب قرارگرفته باشید این دارو با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موهای سر اثر بهتر و بیشتری برای برگرداندن رنگ موهای شما خواهد داشت .
این محصول فعال ساز رنگدانه های مو مورد تائید سازمانهای بهداشتی در بیش از 45 کشور جهان بوده و تنها یکی از محصولات این لابراتوار با سابقه نزدیک به پنجاه سال می باشد.

چرا موهای بعضی ها سفید می شود؟
رنگدانه هائی که رنگ موی طبیعی شما را تعیین می کند به نام ملانین خوانده می شوند. با پا به سن گذاشتن اشخاص سطح ملانین در بدن رو به کاهش می گذارد و به همین علت موها شروع به سفید شدن می کند .
درحدود چه سالهایی موها رو به سفیدی می رود؟
موهای سفید در هر سنی ممکن است شروع به رشد و تکثیر نمایند . اما سن معمول برای سفید شدن موها در حدود سی سالگی اتفاق می افتد . بعضی از اشخاص حتی در دوران نوجوانی نیز با این پدیده روبرومی گردند در حالی که بعضی اشخاص مخصوصا در نژاد های آسیائی و یا سیاه پوست ممکن است هرگز موی سفید بخود نبینند .
شامپو رفع سفیدی موی سوبارو اصل


طرز استفاده از شامپوی رنگ موی سوبارو :

به مدت ۶ الی ۷ دقیقه شامپو رنگ موی سوبارو را به صورت خشک به موهای خود مالیده و ماساژ دهید بعد از این مدت موهای خود را شسته و آبکشی نمایید به همین راحتی تمامی موهای شما مشکی شده و از شر موهای سفید راحت میشوید
توجه : با ارزان خریدن از فروشگاه های فاقد مجور و تلفن ثابت پاسخگو سلامتی مو های خود را به خطر نیاندازید.
قیمت : 25,000 تومان


قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 377 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
پشتی طبی راد
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 35,000  تومان
خرید پستی

پشتی طبی راد به عنوان یک حمایت کننده برای ستون فقرات کمری عمل می نماید و برای قرار گرفتن بر روی تمامی صندلی ها طراحی شده است . ساختار اگونومیک  این محصول در راستای عمود قابل انعطاف بوده و میتواند بر مبنای فشاری که فرد بر آن وارد می کند به سمت عقب فرورفته  به طوری که با پرشدن انحنای طبیعی ستون فقرات از lumbar (ستون فقرات کمری ) حمایت مینماید . این ساختارمتشکل از یک ترکیب پلیمری است که نهایتا  بعد از ساعت ها آزمایشات آزمون و خطا خاصیت ارتجاعی لازم را یافته است .

http://www.takshop91.biz/uploads/1680_1429538167.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35000تـومان 


قابل استفاده در : :
با توجه به قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری پشتی طبی راد در ارتفاع و عمق گودی کمر ، همه افراد بالغ می توانند از محصول استفاده کنند با این وجود افراد ذیل به جهت شرایط خاص کاری مخاطبان اصلی پشتی طبی راد هستند:
کارمندان ادارت وشرکتها و سازمانها و افرادی که بیشتر ساعات روز را پشت میز می نشینند
رانندگان سواری ازجمله شخصی وتاکسی
رانندگان اتوبوس وکامیون وترانزیت
کاربران صندلی درمنازل
بیمارانی که ازکمردرد و مشکلات ستون فقرات از جمله دیسک کمر رنج می برند
کاربران ویلچر

http://www.takshop91.biz/uploads/1680_1429536293.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35000تـومان 

استفاده از صندلی های ارگونومیک برای حفظ صحیح طرز قرارگیری ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر آن ضروری می باشد اما هزینه های بالای این محصول برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت نیست . آنچه در یک صندلی ارگونومیک حائز اهمیت است بخشی است که با پر کردن انحنای طبیعی ستون فقرات ( lordotic curve   ) فشار اضافی وارد بر انتهای ستون فقرات را کاهش می دهد بطوریکه ماهیچه های اطراف ستون فقرات از مسئولیت اضافی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات خلاص می شوند .
 .

 

http://www.takshop91.biz/uploads/1680_1429532973.jpg


ویژگی های پشتی طبی راد
1-جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

2-پشتی طبی راد با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .

3-جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات

4-پشتی طبی راد با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.

5-جلوگیری از گردن درد و سردرد

6-در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی آراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .

7- بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

8-پشتی طبی راد با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .

9-بهبود فرایند هضم

10-پشتی طبی راد با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید .

11- بهینه سازی وافزایش راندمان کار

12-بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .

13- ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس

14-طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی راد درست و با ظاهری مناسب بنشینید .

15- کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران

16-هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .

17- حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک

18-پشتی طبی باراد با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی   می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد .

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 35000تـومان



قیمت : 35,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 390 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گردنبند نورانی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی

گردنبند نئون اصل

گردنبند نورانی نئون

یکی از مزیتهای گردنبند نئون که به تازگی وارد بازار ایران شده درخشش

دوست داشتنی آن میباشد .آنچنان می درخشد که توجه همگان را به خود

جلب وشما را با مد روز هماهنگ می نماید .

 

گردنبند نورانی نئون با سه عدد باطری کارکرده و به محض قرار گرفتن باطری

همانند ستاره نورافشانی میکند

  

 

گردنبند ال ای دی نئون به محض ورود به کشور خواهان قابل

توجه ای داشته و تاکنون طرفداران بسیاری جهت خرید این

محصول زیبا ثبت نام نموده اند. گردنبند نئون برای آقایان و

هم برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد

 

با خرید پستی واینترنتی گردنبند نئون در شب  و حتی روز

بدرخشید واز آن لذت ببرید

 

 


گردنبند نئونی را به دوستان  و آشنایان هدیه دهید

با استفاده از گردنبند نئون  خود ودیگران را شگفت زده نمایید

 

گردنبند چراغ دار نورانی در طرحهای متفاوت

گردنبند نورانی درخشان ال ای دی  مخصوص شب

 

قیمت این محصول 10000 تومان


قیمت : 10,000  تومان
خرید پستی
newssss بازدید : 395 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


newssss بازدید : 446 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

جدیدترین عکس های پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی

عکس های جدید و فوق العاده پرستو صالحی

جدیدترین عکسهای صدف طاهریان, گالری عکسهای صدف طاهریان, عکسهای جدید صدف طاهریان    

عکس های صدف طاهریان

عکس های مسابقات چوگان جام خلیج فارس . مسابقات چوگان جام خلیج فارس بعد از ظهر چهارشنبه برگزار گردید. . منبع : خبرگزاری مهر

ادامه ... ارسال شده در : عکس
عکس های مسابقات چوگان جام خلیج فارس

غذاهایی برای تحریک اشتهای کودکان

ادامه ... ارسال شده در : انواع غذاها
غذاهایی برای تحریک اشتهای کودکان

تصاویر عشق ورزیدن به خانواده در دنیای حیوانات . منبع : عصرایران

تصاویر عشق ورزیدن به خانواده در دنیای حیوانات

والپیپرهای عاشقانه

والپیپرهای عاشقانه

عکس های خنده دار از شیطنت کودکان

عکس های خنده دار از شیطنت کودکان

جشن قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور . تیم فوتبال سپاهان اصفهان با وجود توقف در دیدار مقابل مس سرچشمه به عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات فوتبال …

ادامه ... ارسال شده در : عکس
قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشور

تصاویر مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور . اولین دوره رقابت های قهرمانی موتور کراس کشور صبح امروز جمعه درپیست موتور کراس آزادی برگزار شد. . منبع : خبرگزاری مهر

ادامه ... ارسال شده در : عکس
تصاویر مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور

والپیپرهایی زیبا با موضوع موزیک

والپیپرهایی زیبا با موضوع موزیک

دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و منتخب مربیان ملی و باشگاهی . دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و منتخب مربیان ملی و باشگاهی ایران عصر امروز پنج شنبه …

ادامه ... ارسال شده در : عکس
دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و منتخب مربیان

  کارت ویزیت های مدرن و جالب

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
کارت ویزیت های مدرن و جالب

  سوژه های خنده دار فقط در چین

سوژه های خنده دار فقط در چین

تصاویر مجموعه میراث جهانی پاسارگاد . شیراز – مجموعه میراث جهانی پاسارگاد مجموعه‌ای از سازه‌های باستانی برجای‌مانده از دوران هخامنشی است که در شهرستان پاسارگاد در استان فارس جای گرفته …

تصاویر مجموعه میراث جهانی پاسارگاد

والپیپر های زیبا از بن تن کارتون محبوب بچه ها  

ادامه ... ارسال شده در : گرافیک
والپیپرهای کارتون محبوب بچه ها بن تن

تصاویر جالب از شیرجه سگها در آب . عکاسی از حیوانات یکی از تکنیکی ترین و پرچالش ترین مباحث در هنر عکاسی است. برای گرفتن عکس خوب از حیوانات تنها …

تصاویر جالب از شیرجه سگها در آب

مدل های جدید کفش پاشنه بلند زنانه

مدل های جدید کفش پاشنه بلند زنانه

عکس های کودکان زیبا و ناز

ادامه ... ارسال شده در : عکاسی
عکس های کودکان زیبا و ناز

تصاویر یوزپلنگ ایرانی در پارک ملی توران . شاهرود – بازدید توریستها از پارک ملی توران یکی از زیستگاههای یوزپلنگ ایرانی که در این مکان فقط یک یوز ماده در …

تصاویر یوزپلنگ ایرانی در پارک ملی توران

تصاویر زیبا از کویر بافق یزد – کویر بافق در ده کیلومتری شهرستان بافق در استان یزد قرار دارد که از جاذبه های دیدنی این شهرستان می باشد. . منبع …

تصاویر زیبا از کویر بافق
newssss بازدید : 336 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تصاویر جالب از هنرنمایی با ساعت های قدیمی . دیمیتری خریستنکو یک هنرمند خوش ذوق و با حوصله اکراینی است که با ساعت مچی های قدیمی و دور انداختنی، موتور …

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
تصاویر جالب از هنرنمایی با ساعت های قدیمی

عکس های پس زمینه ماشین

عکس های پس زمینه ماشین

ابتکار جالب عکاس وعکاسی از دخترانش . تصویرنما : کریستین و کایل دخترهای جیسون لی هستند که وی با ابتکاری جالب به عکاسی از آنها می پردازد ایده این ابتکار …

ادامه ... ارسال شده در : عکاسی
ابتکار جالب عکاس وعکاسی از دخترانش

تصاویری از زیباترین آبشارها

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
تصاویری از زیباترین آبشارها

تصاویر منار جنبان . منارجنبان اصفهان یکی از آثار تاریخی این شهر است که عارفی به نام «عمو عبدالله گارلادانی» در آن به خاک سپرده شده‌است. . منبع :خبرگزاری مهر

تصاویر منار جنبان

جدیدترین مدل های صندل های تابستانی برای خانم ها

جدیدترین مدل های صندل تابستانی برای خانم ها

تصاویر جالب از چهره های پنهان درنقاشی

ادامه ... ارسال شده در : گرافیک
تصاویر جالب از چهره های پنهان درنقاشی

بهترین تصاویر علمی روزهای اخیر   . در این گزارش تصویری، بهترین عکس‌های علمی چند روز اخیر را با هم مرور می‌کنیم: از یوزپلنگ‌های یتیم و کوسه خانگی گرفته، تا …

ادامه ... ارسال شده در : دانش و فناوری
بهترین تصاویر علمی روزهای اخیر

تصاویر خارق العاده از مکان های مختف دنیا . باتشکر از : عصرایران

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
تصاویر خارق العاده از مکان های مختف دنیا

تصاویر شگفت انگیز ماهواره ای از رودخانه ها و جلگه ها

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
تصاویر ماهواره ای از رودخانه ها و جلگه ها

تصاویر فوق العاده زیبا از طبیعت ایران

تصاویر فوق العاده زیبا از طبیعت ایران

تصاویری زیبا از جنگل‌های ارسباران . جنگل های ارسباران تبریز که گویی بهشت گمشده آذربایجان است با مناظر بدیع و زیبای خود هر انسانی را شیفته خود کرده و در …

تصاویری زیبا از جنگل‌های ارسباران

منتخب عکسهای جشنواره کن ۲۰۱۲ . جشنواره کن پنجمین روز خود را نیز به پایان رساند. در چهار روز گذشته فیلم های مهمی در بخش های مختلف جشنواره نمایش داده …

ادامه ... ارسال شده در : گوناگون
منتخب عکسهای جشنواره کن ۲۰۱۲

مجسمه های عجیب ساخته شده با لاستیک ماشین . خالق این مجسمه های عجیب هنرمند کره ای یونگ هو جی Yong Ho Ji می باشد.وی این مجسمه ها را با استفاده …

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
مجسمه های عجیب ساخته شده با لاستیک ماشین

تصاویر دیدنی از مجسمه های شیشه ای

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
تصاویر دیدنی از مجسمه های شیشه ای

والپیپر های موبایل در سایز ۴۸۰.۸۰۰

والپیپر های موبایل در سایز ۴۸۰.۸۰۰

عکس های پس زمینه سه بعدی

عکس های پس زمینه سه بعدی

تصاویر جالب تغییر شکل صورت با فشار باد

ادامه ... ارسال شده در : عکاسی
تصاویر جالب تغییر شکل صورت با فشار باد

تصاویر جالب و خنده دار حیوانات

تصاویر جالب و خنده دار حیوانات

تصاویری جالب از خلاقیت در وسایل

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
تصاویری جالب از خلاقیت در وسایل
تبلیغات
newssss بازدید : 341 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تصاویری از خلاقیت های جالب

ادامه ... ارسال شده در : هنر و خلاقیت
تصاویری از خلاقیت های جالب

لاله‌های واژگون در استان کهگلویه و بویراحمد در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت به گل می‌نشیند.لاله واژگون گیاهی است بومی منطقه گسترده‌ای از آناتولی، فلات ایران و کوه‌پایه‌های هیمالیا. آن …

تصاویر دشت لاله های واژگون

تصاویر جالب از زندگی حیوانات

تصاویر جالب از زندگی حیوانات

جدیدترین عکس های کتی پری,کتی پری,تصاویر کتی پری,Katy Perry,عکس های جدید Katy Perry

گالری عکس های کیتی پری Katy Perry

عکس های سیاه سفید از حیوانات

ادامه ... ارسال شده در : عکاسی
عکس های سیاه سفید از حیوانات

تصاویر شگفت انگیز از آتشفشان دالول www.tasvirnama.ir آتشفشان دالول واقع در اتیوپی این آتشفشان از گرم ترین نقاط زمین در رتبه سوم قرار دارد. در روزهای عادی اتیوپی دمایی برابر ۳۴ …

ادامه ... ارسال شده در : عجایب گردشگری
تصاویر شگفت انگیز از آتشفشان دالول

کفش های زنانه با طرح های جالب

کفش های زنانه با طرح های جالب

در اینجا مجموعه عکس های شگفت انگیز ۳ بعدی را مشاهده می نمایید.

ادامه ... ارسال شده در : گرافیک
عکس های شگفت انگیز ۳ بعدی

تصاویر قلعه سنگی محمد آباد قمرود تصویرنما قلعه سنگی در (قم) حاشیه قمرود و در شمال کوه سفید و در جوار کاروان سرای کاج واقع است و این بنای تاریخی …

تصاویر قلعه سنگی محمد آباد قمرود

عکس های قلعه رودخان تصویرنما قلعه رودخان یا قلعه حسام نام قلعه‌ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است،برخی از کارشناسان، ساخت قلعه را در …

عکس های قلعه رودخان
newssss بازدید : 720 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشاهده مطالب: مارس 2012

تصاویر زیبا از طبیعت کوهستان ها

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
تصاویر زیبا از طبیعت کوهستان ها

عکس های سومین آبشار بزرگ دنیا آبشارایگوئاسا در بین مرز آرژانتین ، برزیل و پاراگوئه واقع شده که سومین آبشار بزرگ دنیااست . عکس ها : خبرگزاری مهر

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
عکس های سومین آبشار بزرگ دنیا

تصاویر مسافران نوروزی دراصفهان تصویرنما : اصفهان از دیر باز به لحاظ داشتن جاذبه های معماری و گردشگری منحصر به فرد همچنان پذیرای مسافران نورزی است. . منبع : خبرگزاری …

ادامه ... ارسال شده در : عکس
تصاویر مسافران نوروزی دراصفهان

عکس های مسافران نوروزی در قشم تصویرنما : سواحل نیل گون خلیج فارس در جزیره قشم پذیرای مسافران نوروزی در ایام عید است. . منبع : خبرگزاری مهر

ادامه ... ارسال شده در : عکس
عکس های مسافران نوروزی در قشم

عکس های زیبا از دریا

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
عکس های زیبا از دریا

تصاویر جنگل های زیبا

ادامه ... ارسال شده در : عکس های طبیعت
تصاویر جنگل های زیبا

کنسرت رضا یزدانی در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد.

ادامه ... ارسال شده در : فرهنگی و هنری
تصاویر کنسرت رضا یزدانی

پس زمینه های بازی رایانه ای

پس زمینه های بازی رایانه ای

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شاهین بوشهر . تصویرنما : دیدار فینال بیست و پنجمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور بعداز ظهر پنجشنبه بین تیم های استقلال …

ادامه ... ارسال شده در : عکس
دیدار تیم های فوتبال استقلال و شاهین بوشهر

مجموعه تصاویر سیاه و زیبا برای پس زمینه تصاویر پس زمینه سیاه

تصاویر پس زمینه سیاه

مجموعه تصاویر متحرک عاشقانه بسیار زیبا و دیدنی تصاویر متحرک بسیار زیبا

تصاویر متحرک بسیار زیبا

عکس های بسیار جالب و دیدنی از شکار لحظه ها

ادامه ... ارسال شده در : عکاسی
عکس های بسیار جالب و دیدنی از شکار لحظه ها

عکس های جشن رنگ ها در هند ۲۰۱۲

عکس های جشن رنگ ها در هند ۲۰۱۲

گالری عکس تصویرنما – عکس های غار نخجیر . این غار که در ۸ کیلومتری شمال شرقی شهرستان دلیجان (حد فاصل نراق – دلیجان) در دامنه کوه واقع شده و …

عکس های غار نخجیر

عکسهای دیدنی از آتش بازی ۲۰۱۲ در شهرهای معروف جهان عکس ها : خبرآنلاین

عکسهای دیدنی از آتش بازی ۲۰۱۲ در شهرهای معروف

تعداد صفحات : 44

درباره ما
جدیدترین اخبار و مطالب طنز و سرگرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟